جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی جدید SMS JADID JODAYI


صدام دیگه درنمیاد از بس فریاد زدم البته فریادهایی که
فقط گوش درونم را کر کرد و هیچ کسی دیگر انها را نشنید


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



کسیو دارید بهتون بگه غصه نخورمن باهاتم؟؟ :- (


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



خدا جون این حق من بود؟؟؟؟
حالا ک هم من میخام هم اون چرا میخای ازم جداش کنی؟؟؟
هرکی ندونه تو که خوب میدونی بدون اون زندگی سخته برام!!!
به بزرگیت قسمت میدم کمکش کن
تنها امیدم فقط تویی!!!

  

اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



شاید باورت نشه ولی هنوزم دوستت دارم،،،
واسه همین هروقت میام لاین یا واتساپ شمارتو سیو میکنم
تا دوباره عکستو رو پروفایلت ببینم اما بعدش خیلی غصه دار میشم که
دوست نداری حتی برات پی ام بذارم،،،
غم دنیاست..


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



قلبم... شاتر دوربین عکاسی‌ است که منم.!به تو که می‌رسم
 تند می‌ زندبرای ثبت لحظه‌ها...


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



آلزایمر.. می تواند بهترین بیماری باشد برایم...
تا هرثانیه ب یاد نیاورم ک تو...
دوستم نداری...


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



بخیه ای بر دل زدم از سوزن مژگان خویش...
عمر ها رفت و من هنوز از سوزنم خون می چکد...


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



تلخ تر از خود جدایی ها...
آنجایی است که بعدها آن دو نفر مدام باید وانمود کنند، که چیزی بینشان نبوده...
 که هیچ اتفاقی نیفتاده... که از همدیگر هیچ خاطره ای ندارند...


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



به من قول بده
در تمامی سال هایی که باقی مانده
تا ابد
مواظب خودت باشی
دیگر نیستم که یاد آوریت کنم..


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



سخت است می نوش کس دیگر بود
 شام شب خاموش کس دیگر بود
با یاد کسی که دوستش می داری
 یک عمر در آغوش کس دیگر بود


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



رفت و مرا شکست!!!

نفرینش نمی کنم
همین که دیگر کسی او را به اندازه من دوست ندارد برایش کافیست..


اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI



جداشدیم
حالا...
کارت شارژها را سیگارمیخرم
وباپیاده رو حرف میزنم...

اس ام اس جدایی جدید
SMS JADID JODAYI

نظرات 1 + ارسال نظر
عاصف صالح زهی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد