جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی از عشق SMS JODAYI AZ ESHGH



دلم
برای ردِ پایمان،
کنارِ هم تنگ شده...


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



هیس!
صدای هق هق می آید
انکار باز کسی قول ماندن داده بود


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



دیوانه ات می کنند
" مسائلی " که در ذهنت
به جای حل شدن،
ته نشین شده باشند...

  

اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



گریه کار کمی است
برای توصیف نداشتنت...
دارم به رفتار پر شکوهی
شبیه به
مرگ
فکر می کنم...!


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



من-تو=تو+اون
بهمین راحتی، نه؟؟


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



گوش کن لعنتی...
عذابی که من میکشم
دردبی توبودن نیست...
عذاب باتوبودنه...


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



اینگونه که تو می روی
خدا هم دست تکان می دهد،
من بیخود دل خوش کرده ام
به این کاسه ی آب...


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



ﻣﻦ ﻏﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺩﺍﺭﻡ، " ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ " ﺗﻮ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻟﻘﻤﻪ ﻧﮕﯿﺮ!.......


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



دلم گرفته...
دلش گرفته...
حس میکنم مزاحمم که درددلمو بهش نمیگم...
بهم اعتماد نداره که درددلشو بهم بگه...
به همین راحتی تنها میمونم...
به همین راحتی میره سراغ یکی دیگه...


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



نه به دیروزهایی که بودی می اندیشم
نه به فرداهایی که شاید بیایی
میخواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش...
خواستی نباش...


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



این قاعده ی بازی است....
اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری...
باختنت حتمی است...
مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید؛
دردش زیاد است!


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH



گفت :پای رفتن ندارد! راست می گفت، دیگرى را که دید با سر رفت...!!!


اس ام اس جدایی از عشق
SMS JODAYI AZ ESHGH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد