جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدای SMS JODAYI



لعنت به رفتنت
که قشنگ میروی...!


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



خلوتم... مثل امامزاده ای ک مدتهاست دیگر شفا نمیدهد..


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



به سلامتی قلبی که شکست امالبه هاش تیز نشد

  

اس ام اس جدای
SMS JODAYI



مرا محروم کردی از خودت، این داغ سنگین بود
چنان تحریم تنباکو برای ناصر الدین شاه


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



نمیدونم الان بااون صدای قشنگت, دوستت دارم ودرگوش کی زمزمه میکنی
 نگاه قشنگت وبه چشمهای کی دوختی، بادستات تنه کی ولمس میکنی
 بالبهات بوسه برلبهای چه کسی میزنی...
اون هرکی هست بایدقدرداشتنتوبدونه، چون داشتن توتنهاآرزوی اون نبوده...


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



از حسادت مردانه خوشم میاد، چون حسادتشان هم مثل خودشان مرداست نه نامرد...
از غیرت مردانه خوشم میاد، چون غیرتشان هم مثل خودشان مرداست نه نامرد....
ازغرور مردانه خوشم میاد، چون غرورشان هم مثل خودشان مرداست نه نامرد....
اما حال چه کنم که دخترم!؟


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



مینویسم "د ی د ا ر"
تواگر بی من و دلتنگ منی،
یک به یک فاصله ها را بردار.


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



" خداحافظی ات "
عجب خرابه ای به بار آورده!
نگاه کن...
مدت هاست در تلاشند
مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون کشند!


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



هر دو عادت داریم
تو، به بودنم
من، به نبودنت!


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



خوش باش در آن دم که غمی رو به تو آرد
<بگذارکه غم نیز رود شاد ز دستت


اس ام اس جدای
SMS JODAYI



ﺍﯾﻦ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪ
ﺍﯾﻦ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ!
ﺍﯾﻦ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﻣﯿﺴﻮﺯﻡ
ﺍﯾﻦ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﯼ ﻭ ﻣﻦ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺧﯿﺲ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﻭﺭ ﺩﺳﺘﻬﺎ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺪﻭﺯﻡ...


اس ام اس جدای
SMS JODAYI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد