جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عرفانی sms erfani



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
مدارا کردن، باعث برکت و فزونی مال است و هر کس از مدارا کردن با دیگران محروم باشد
 از خیر، محروم شده است


اس ام اس عرفانی
sms erfani



خدایا؛
دخلم با خرجم نمی خواند!
کم آورده ام!
صبری که داده بودی تمام شد...
ولی دردم هم چنان باقیست!!
بدهکار قلبم شده ام!
می دانم شرمنده ام نمی کنی؛
باز هم صبر می خواهم...!
صبر.....!


اس ام اس عرفانی
sms erfani



یارب به حق خاتم پیغمبران رسول
یارب به حق بانوی عظمای دین بتول
یارب به حق عزت مردان در گهت
فرما دعای خسته دلان از کرم قبول
انشاالله

  

اس ام اس عرفانی
sms erfani



همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی
به کسی جمال خود را ننموده ‏ای و ببینم
همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی
یاصاحب الزمان (عج)


اس ام اس عرفانی
sms erfani



خدایا...
با همه ی فاصله‌ای که از تو گرفته‌ایم...
هنوز هم، چقدر به ما نزدیکی...


اس ام اس عرفانی
sms erfani



دنیای من دنیای قایق شکسته ایست که
 باآهنگ باد در دل دریای مواج بااضطراب میرقصد و با نگاه به
دستان توانمند وسخاوتمند ناخدای هستی نیرو وامید میگیرد.


اس ام اس عرفانی
sms erfani



خداوندا، خداوندا!!!
قرارم باش و یارم باش...
جهان تاریکی محض است!!!
می‌ترسم،
کنارم باش...


اس ام اس عرفانی
sms erfani



هرزمان دیدین مردم به دنیامشغولند شمابه آخرت مشغول شوید


اس ام اس عرفانی
sms erfani



خُدایا به بزرگیت قسم..
هیچکس رو به اونچه قسمتش نیست
عادت نده
دل همه رو
شاد کن


اس ام اس عرفانی
sms erfani



امام على (ع) میفرمایند؛
آفت سخاوت منت گذاشتن است


اس ام اس عرفانی
sms erfani



اگر ذره بین نگاه قوی باشد.....
در تمام صفحه های ورق خورده زندگی اثر انگشت او دیده میشود......
چه بچگانه است که فکر کنیم همه اش را به تنهایی رنگ کرده ایم......


اس ام اس عرفانی
sms erfani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد