جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روز sms rooz



روی سنگ قبر یه پسرجوونی دیدم که نوشته بود
بی تو دورازضربه های قلب تو.. قلب من میگیرد اینجا زیرخاک...


اس ام اس روز
sms rooz



آنان ک با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را
هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا ک جاودانند


اس ام اس روز
sms rooz



سلامتی چشم هایی که همه دنیامه ولی نمیتونم نگاش کنم چون یکی دیگه صاحبشه

  

اس ام اس روز
sms rooz



دو چیز شما را تعریف میکند
وقتی هیچ چیز ندارید و نحوه رفتارتان، وقتی همه چیز دارید.


اس ام اس روز
sms rooz



امام رضا الهی من فدات شم
فدای صحن وگنبدطلات شم
خودت که جای خودداری آقاجون
فدای تک تک کبوترات شم......


اس ام اس روز
sms rooz



خیلی خوبه که هستی، هرچند دوریت سخته
ولی بودنت مهمه عزیزم...


اس ام اس روز
sms rooz



خداوندا...
کارےکرده ام مراببخش، ازتوچه پنهان!
یکےراهم قدتودوست دارم!


اس ام اس روز
sms rooz



با کاروان بگویید از راه کعبه برگرد
ما یار را به مستی بیرون خانه دیدیم


اس ام اس روز
sms rooz



هى لوطى
مسیرت جلو آیینه افتاد بى زحمت این رفیق ما رو هم ببوس


اس ام اس روز
sms rooz



چقدرسخته یه پسرو برادر صدا کنی اونم صدات کنه خواهر....
اما بعد از ۳ سال بدونی تو خواهرش نبودی بلکه عشقش بودی....


اس ام اس روز
sms rooz



قدر همدیگر را بدانیم
تازنده ایم قدر پدر و مادر برادر و.... بدونیم
خدایی نکرده بعدها حسرت داشتنشو بخوریم


اس ام اس روز
sms rooz



زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم:
دوست داشتن تو....


اس ام اس روز
sms rooz



شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را ازتوگرفتند
 عشق بورزبه آنها که دلت را شکستند، دعا کن برای آنها ی که نفرینت کردند
 بهارشو وبخند که خداهنوزاون بالا با ماست.....


اس ام اس روز
sms rooz

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ

اس ام اسات خیلی قشنگن بیشتر بزار مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد