جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست دارم SMS DOOSET DARAM

اس ام اس دوستت دارم

 

اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

معما ! :
میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟
راهنمایی ! :
بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

  

اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم
چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین
جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم
 طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

قابل توجه !
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !


اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM



تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .


اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM



در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم
 نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM



یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه
نام دارو : “دوست دارم “
فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .


اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
از حقیقت های تلخ خسته ام …
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM



از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ق.ظ

خیلی عالی بودممنونم

reza یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ

عالی بود

mahsa چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

slm,khub bud,mc

سمیرا شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.samiraa.ss22@gmail.com

مرسی خوب بودن

کیا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ

اله خانم یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد