جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن sms doost dashtan

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی 
 خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه
دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم
 بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .
  

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan
 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن
 بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن
سعی نکن از من دورشی . . .
دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت
دوستت خواهم داشت
هیچ میدانی چیست ؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


آرام بخوان چون آهسته نوشتم
 بی پروا بخوان چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


میگی گل را دوست دارم ولی می چینیش…
میگی بارون دوست دارم ولی با چتر میری زیرش…
میگی پرنده رو دوست دارم ولی توقفس میزاریش…
چه جوری میتئنم نترسم وفقی میگی دوست دارم؟؟؟

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
از اینکه من دوست دارم
 حتی یه لحظه شک نکن

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


پا برهنه دوست دارم که نگی یه ریگی توکفشته !!!

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه
 دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه
دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای
 عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم
 خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم
بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین
 نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین
دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود
 غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan
نظرات 1 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ق.ظ

دوستت دارم امیرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد