جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی غمگین sms jodayi



امروز دیدمت خسته بودی
اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی
دیگه دوستم نداری می دونم
حتما به دیگری دل بسته بودی


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



دستگاه مشترک مورد نظر از دست"دوستت دارم"های دروغ تو خاموش است
 لطفا دیگر تنهایش بگذار.....


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



چه قدر دردناک است؛ حس خواستن کسی که
به تو هیچ حس خاصی ندارد..

  

اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



چقد دلم یه حس خوب میخواد...
ازون حسا که وقتی مطمعن بودم دوسم داره میومد سراغمااا....
 خیلی وقته اینجوری نشدم... اخه به چه زبونی بگم نمیتوووونم بی معرفت..
انقد سعی نکن ازت متنفر شم اخه :
(فقط داری عذابم میدی بخدا هیچی درست نمیشه با نبودنت... برگرد


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



بارون بارید، تو بارون اشکای چشامو ندید
گرمای شونه هاشو ازم گرفت من موندم و یه تب شدید


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



امید دارم یک روز یک جایی میرسه که بالاخره باز چشم تو چشمات میندازم...
امید دارم هنوز دوباره میای و کنار تو راحت خوشبختی رو میسازم....


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﻧﻔﺴﺶ
ﻭﻟﯽ ﺑﻌﺪ ﺷﺪﻡ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﻨﮕﯽ ﻧﻔﺴﺶ
ﺭﻓﺖ ﺳﺮﺍﻍ ﯾﻪ ﻧﻔﺲ ﺗﺎﺯﻩ!!!


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



ﺍﺳﻤﺖ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ؟
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﮐﻨﻢ...!


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



خودت رفتی، حالا برای آمدنت منتظر اشاره ی منی؟!!!


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



بغض ِ فروخورده ام، چگونه نگریم؟
غنچۀ پژمرده ام، چگونه نگریم؟
مرد مگر گریه می کند؟ چه بگویم
طفل ِ زمین خورده ام، چگونه نگریم؟
پرسشم از راز ِ بی وفایی او بود
حال که پی برده ام، چگونه نگریم؟

اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi


نمیخوام هیچ وقت بدون تو باشم خدای من...


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi



در حیرتم چه زود سهم
"روزهای قشنگ"
"یادش بخیر" می شود...


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi

نظرات 3 + ارسال نظر
hesam شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

دس خوش

یاس جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

asal دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد