جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک سالگرد ازدواج



بهترینم سالگرد عشقمون مبارک
خیلی خوشحالم که امروز خوش تیپ ترین داماددنیا ماله من شد
تاپایان بی نهایت دوستت دارم

داشتن یه حامی
شیرین ترین چیز تو زندگی آدمه! قدرشُ بدون



اعتراف میکنم ی روز ب پسر عمم گفتم برو ی پلاستیک بیار
رفته بود سر یخچال فامیله داریم!!!!

  


سه آرزوی قشنگ عاشقانه:
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم...



مرد باهاس روزی یه بار بیخود و بی جهت عربده بزنه:
عیال، میخوامت به مولا



هم رنگ تمام آرزوهای منی
غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست
ساده بگویم که همه دنیای منی



ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ!!



ایا شمام وقتی میریدخونه پولدارابغض گلوتونومیگیره
 وازخدامیخوایدبه زمین گرم بزنتشون یافقط من اینجوریم



ﭼﻪ ﺣﺴﻪ ﺧﻮﺑﯿﻪ..... ﺷﺒﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﻋﺸﻘﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺎت..
 ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﯽ.... ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﺑﺒﻮﺳﯽ..... ﺍﺭﻭﻡ ﺍﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﮕﯿﺮﻩ....
 ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ... ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ....
ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﯽ.... ﺍﺷﮑﺎﺕ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ ﺑﺸﻪ.... ﺗﻮ ﺩﻟت ﭘﯿﺶ خوﺩﺕ ﺑﮕﯽ



امروز اولین سالگرد ازدواجمونه
برای ازدواج موفق خودت وهمه جوونای گل مملکت یک صلوات محمدی پسند بفرست



میروم بر در میخانه کمی مست کنم، جرعه بالا بکشم آنچه نبایست کنم... ..
برود هر که بخواهد شکایت بکند، شهر باید به من مست هم عادت بکند...



قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن شماست
خوش آهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن شماست...
سالروز ازدواجتان مبارک... دوستتان دارم♥


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد