جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فک و فامیله که داریم sms fako famile darim



مامان بزرگم نی نیمونو گرفته طرف من هی بهش میگه پیشی کو؟؟؟ پیشی کو؟؟؟
 اخه مادر من، بزرگوار، این چ حرکتیه ک انجام میدی بچه میترسه ازم خووو
فک و فامیله ماداریم؟؟؟؟!!! :-!


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



داشتیم با فکو فامیل اسم فامیل بازی می کردیم رسید به حرف چ
گودزیلای خالم اسم از چ نوشته بود چو چانگ :|


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



گودزیلامون مریض بود تو حال دراز کشیده بود...
 تلویزیون هم داشت کلاه قرمزی نشون میداد...
یه هو بابام اومد تو خونه خطاب به گودزیلامون گفت
 نیگا بچه گربه ها کن چه قد حرفای قشنگی میزنن...
میگما مثلث برمودا از کدوم طرفه؟؟؟؟؟؟؟؟

  

اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



داییم مکانیکه، رفته بود دندون پزشکی به دکتر گفته بود بی زحمت دهن منو سرویس کنید!!
نه، من از شما می پرسم، این خانوادس ما داریم؟


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



۳ ساعته برق خونمون رفته خواهر کوچیکم (گودزیلای خانواده!!!!)
 میگه احتمالا لوله ی برق ترکیده!!!


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



به مامانم گفتم عزیزم واسه تولدت چی دوست داری برات بگیریم؟؟؟
گفت سلامتی تو برام بهترین هدیه تولد بود پسرم...
ماکروفر, یخچال, ماشین لباسشویی... فرقی نداره هرکدومو گرفتی گرفتی...!!!
مامان شما هم اینقد سلامتیتون براش مهمه؟


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



عاقا امروز تنگ ماهی مون فقط یه دونه توش بود به مامانم میگم
پس بقیه کوشن میگه اخر که چی باید میمردن حالا نگو رفته ابشون دم باغچه عوض کنه
سه تاشون افتاده ندیده بعدم گودزیلامون عمل قلب باز روشون انجام داده
 اخه فک و فامیل ما داریم


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



هر موقع به دوستم میگم دیشب کلاه قرمزی دیدی؟ به من میخند..
آیا واقعا کلاه قرمزی دیدن در سن من که ذکر شده غلطه...؟
و همین طور تو سن خانوادم؟
ها؟ نکنه فقط ما اینجورییم...!


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



دیشب بعد شام مهمون اومد خونمون، منم خیلی دل درد داشتم...
داشتم با مهمونما روبوسی میکردم یه دفه آروق زدم!
بیچاره ها هیچی بم نگفتن ولی تا آخر مهمونی سرم تو گوشیم بود..
واقعی


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



یه روز با گوذدیلامون توهواپیما بودیم بعد حوصلش سر رف یه دفه داد زد
خانوم مهماندار پس کى سقوط میایم؟؟؟


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



سر سفره. هفت سین بابام دعا میخونه
 همه آمین میگیم آنوقت گودزیلا مون
 استغفرالله عوض آمین، میگه باشه!


اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim



به داییم میگم منو حلال کن دارم میرم خونه ی خدا، میگه انجو نمیشه
 بیا بشین چند تا چوب بخور بعد بهش فکر میکنم ببخشمت یا نه
فک وفامیله داریم
اس ام اس فک و فامیله که داریم
sms fako famile darim
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد