جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر عاشقانه sher asheghane



واست بی تابم و بیخوابم و میدونی دلتنگم
واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم
منو تنها نزار از روزگار با اینکه دل خستم
واست دیوونم و میمونم و تا آخرش هستم


شعر عاشقانه
sher asheghane



بهار بود که باب سکوت را وا کرد
به خاطر دوشقایق من تو را ما کرد
بهار بود که مجنون اسیر لیلی شد
شمارش گمشدگان زمین خیلی شد
بهار بود که سال جدیدپیداش شد
دل رمیده من با بهار شیدا شد


شعر عاشقانه
sher asheghane



ه نسیمی همه راه به هم می‌ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می‌ریزد
عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می‌ماند و ناگاه به هم می‌ریزد
آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
عشق یک لحظه کوتاه به هم می‌ریزد

  

شعر عاشقانه
sher asheghane



خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟ تو چرا اینهمه دلتنگ شدی؟
بازکن پنجره ها را
و بهاران را باور کن


شعر عاشقانه
sher asheghane



واسه چی زمستون اینهمه دلگیره
دل من از حسرت دیدن تو داره میمیره
زندگیم دوره ازم حوا دلگیره
آخه عشق من، مگه من واست، چی کم گذاشتم
تو که با من خوش بودی و میدیدم اونهمه خوشبختی رو

شعر عاشقانه
sher asheghane



می توان با خلق خوش دیوانه را فرزانه کرد*
می توان دیوانه را فرازنه ی فرزانه کرد*
می توان با سوختن در شام تار دیگران*
دیگران را بهر خود از جان و دل پروانه کرد*


شعر عاشقانه
sher asheghane



زیر این سقف بلند
روی دامان زمین
هر کجا خسته شدی
یا که پر غصه شدی
دستی از غیب به دادت برسد
و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس....


شعر عاشقانه
sher asheghane



افسوس که عمررفت بربیهوده
هم لقمه حرام وهم نفس آلوده
فرموده ی ناکرده سیه رویم کرد
فریادزکرده های نافرموده


شعر عاشقانه
sher asheghane



هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می روید
قارچ های غربت...؟


شعر عاشقانه
sher asheghane



ازصداى گذرآب چنان میفهمم, تندترازآب روان,
عمرمان میگذرد,
زندگی رانفسى ارزش غم خوردن نیست,
آنقدر سیربخندی که ندانى غم چیست.


شعر عاشقانه
sher asheghane



رفتن راحت است.
فقط باید چند قدم برداشت ودور شد.
ولی برای فراموش کردن بایدچند قرن بگذرد.
ولی بازهم ممکن است یک عطر تمام خاطرات رازنده کند...


 شعر عاشقانه
sher asheghane



آنکه میلش در خم ابرو بود
روبه رو بودن به از پهلو بود
روبه رو بودن نشان دشمنیست
یار من آن است ک در پهلو بود


شعر عاشقانه
sher asheghane



ای غصه مرادارزدی خسته نباشی
آتش به شب تارزدی خسته نباشی
ای غصه دمت گرم که درلحظه ی شادی
بارگ رگ من تارزدی خسته نباشی


شعر عاشقانه
sher asheghane



هر رهگذری محرم اسرار نگردد
صحرای نمک زار چمن زار نگردد
هرجا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دل
هر بی سرو پا یار وفادار نگردد

شعر عاشقانه
sher asheghane



در کارگه کوزه گری رفتم دوش **دیدم دوصد کوزه گویا وخموش
ناگاه یکی کوزه آمد به خروش**کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش


شعر عاشقانه
sher asheghane



مگر ندانی چو از تو دورم
بی‌راهه‌ای خموش و تار، بی‌‌عبورم
نمی‌توانم دگر برویم
که من اسیر این خزان تو به تویم


شعر عاشقانه
sher asheghane



ز فرط بیقراری میکشم اه
دلم از درد هجران درفشار است
نمیبینم دگر هم صحبتم را
ستاره رفته و ایینه تار است


شعر عاشقانه
sher asheghane



آینه بارانم نکن، وقتی توچهرم حیرته
به گریه مهمانم نکن، وقتی بهانه صحبته
هرذره ازتودرزمین گویی وفورنعمته
رخسارتوحقاکه ازمعجزه های خلقته
بوسه به گونه هات زدن مثل خوده عبادته
افتاده ازنفس منم، آنچه نمانده طاقته

شعر عاشقانه
sher asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد