جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی غمگین sms jodayi ghamgin


یه وقتایی یه چیزایی میبینی...
یه لبخند تلخ میزنی و تو دلت میگی..
خو منم میخوام دیگه....


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



بایدپس بدهم این همه خاطره را. خودت راندارم خاطره ات رامیخواهم چه کار...


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



آدم ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ، ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺒﻞﺗﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ...
ﮐﻪ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ...
که ﺗﻨﻬﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ...
ﺍﺻﻼ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﮐﻪ آدﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﯿﺴﺖ!
تنهایی ﺭﺍ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻧﺪ ﺑﺮﺍﯾﺶ...

  

اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
 و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم؟
 چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم؟


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



دلم واسه تویی تنگ شده، که هیچ وقت نمی تونی بفهمی چه اندازه دلتنگم
 و چه اندازه عاشقانه، به دور از هوس، صادقانه، تو رو دوست دارم...


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



برای آمدنت گلی جیدم و برای رفتنت اشکی ریختم
چه با شکوه آمدی و چه بیخیال رفتی


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



علی کوچولو به تازگی صاحب برادر شده بود و مدام به پدر مادر اصرار میکردکه
 اونو با برادر کوچیکش تنها بزارن اما نمیزاشتن
بعد اصرار زیاد علی و نوزاد و تنها گذاشتن
علی با خوشحالی رفت پیش نوزاد و در گوشش گفت (داداش به من بگو خدا چه شکلیه؟ )
 کم کم داره یادم میره


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



با فنجانی "قهوه" هم می توان "مست" شد...
اگر
کسی که باید باشد، "باشد"!!


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



عاشقانه هایم را میگوییم بافریاد بااصرار باضجه تو گوش هایت رابگیر
هرچندبشنوی هم تفاوتی ندارد.


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



هنوز دلخوشم به خدانگهدارت. اگر نمیخواستی برگردى اصرارى نبود که خدا مرا نگه دارد


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



ماهی به آب گفت بی تو می میرم.
آب خواست امتحانش کنه گفت:
میرم به حرفات فکر می کنم! رفت و زود برگشت اما ماهی مرده بود!
هیچ وقت با نبودنت منو امتحان نکن


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin



این قرار آخر است
دیگر
بی قرارت نمیشوم


اس ام اس جدایی غمگین
sms jodayi ghamgin

نظرات 1 + ارسال نظر
mira hazrati سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد