جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و تنهایی sms jodayi va tanhayi



ما گذشتیم و گذشت انچه تو با ما کردی، تو بمان ودگران؛ وای به حال دگران...!



تو و خوشبختی چقد شبیه همید
به هیچ کدامتان نرسیدم...



اعتراف می کنم..
از سگ کمترم باز از عشق تو بگم

  


آنقدر مرا سرد کرد،
از خودش..
از عشق..
که حالا به جای دلبستن یخ بسته ام
، آهای!!
روی احساسم پا نگذارید.. لیز میخورید....



این جمله رو هیچ وقت فراموش نکن
برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است......



چقدر سرد است،،،،،،،،
وقتی می خوآهمت
و نیستی...



من مانده ام مگر گذره زمان هم تبریک دارد؟؟
مگر میشود زندگی پوچ مبارک باشد؟؟
سیگار میکشم و فکر میکنم که نوروزه من هیچ وقت مبارک نبوده....



ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﻢ ﺣﺎﻻ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﻣﯿﮑﺸﺪ
ﭼﺎﯼ، ﻣﺮﺍ ﻣﯿﺮﯾﺰﺩ ﺁﯾﻨﻪ، ﺳﺮﺍﻍ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ﺣﺎﻝ ﺭﯾﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﺪ
 ﻣﻦ ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﻭﺭ ﻣﯿﺮﻭﻡ....



سیلی بزن به صورت من که دست ازسرعشق اولش که تو باشی بر نمی داره
 آخه واسش عشق اول همون عشق آخره! ولی بدون
یه روزم تو سیلی
میخوری ازمن
نه، ازاین زمونه!!



حکایت دوستان و ما
حکایت برکه است و ماه! " دور از هم و در دل هم "



بهم گفت تنهام بزار برو....
ولی نگفت تنهایمو چگونه باتنهایی که احساسی ندارند پر کنم



مانند شیشه
شکستنم آسان بود...
ولی
دیگر به من دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ب.ظ

ok....very goooooooooooooood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد