جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

آیا میدانید aya midanid



آیا میدانید
پرتکرار ترین کار خونواده های ایرانی تو۲فروردین تنظیم ساعتهای خودشونه!!
جان من میدونستین؟!! کلا نبوغ ام دااا




آیا میدانید که چرا افراد کچل کومونیس هستند؟
کو؟ مو؟ نیس




آیا می دانید مارها تا نیم ساعت بعداز قطع شدن سرشان می توانند نیش بزنند!

  



آیا میدانید که... کرد یعنی اصل نژاد آریایی... هم کیش ژرمن هیتلر آسیایی...
کرد قومی که به همه دست رد داده... کرد به شرف ایرانی سرود افتخار داده...
کرد کورشی که به جهان ادب یاد داده... با وجود کرد ایران تا ابد آباده




آیا می دانید حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند....!!!




ایا می دانید :داریوش برای اولین بار در دنیا وزارت راه-وزارت آب- سازمان املاک
 سازمان اطلاعات - سازمان پست و تلگراف را بنیان نهاد....؟
حالا یه مشت اجنبی ادعای تمدن میکنن"
"زنده باد ایران و ایرانی"




دانشمندان هنوز توش موندن ایرانیا ساعت ۸ :۲۷ دقیقه که سال تحویل شد
رو تا ساعت ۱۲ شب به چه روزی میشناسن؟؟!!
نه سال ۹۲ تحویلش میگیره نه سال ۹۳!!
اصن یه وضعیه




ایا میدانستید می توان انسان های خلاق را از توانایی انها در حل مسائل هندسه شناخت




آیا میدانید سرعت جمع و جور کردن خونه درمواجه با مهمون سر زده از سرعت تصمیم گیری
لینول مسی در مواجه با تک به تک ۱۰ برابر بیشتر است. (نخند جدی گفتم)




آیا میدانستید اینایی که پرسپولیسیا بهشون میگن اسطوره
کلا یکی دوسال تو پرسپولیس بودند و بیشتر برای تیمهای دیگه بازی کردند؟
 آیا میدانستید فرهاد مجیدی برعکس اسطوره پرسپولیسی ها
با وجود پیشنهاد های خیلی بیشتر درهیچ تیمی به جز استقلال در ایران بازی نکرده است؟




آیا می دانید که... یک درخت سیب در سال بیش از ۴۰۰ سیب می آورد


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد