جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری جدید sms sarekari jadid



از سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید که دنبالِ جواب نیستن،
 میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه مثلا اگه تایپ می‌کنن
"من فلش قرمزم رو که وصل می‌کنم به لپ‌تاپ قرمزم اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه!
" و توقع دارن گوگل جواب بده :الهی بمیرم، چرا خو؟!!


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



سال اسب را به توئه خر تبریک میگم!


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



یکی میره پیش دکتر میگه یه کتاب نوشتم به نام (صدای پای اسب)
دکتره می خونه میبینه ۵۰۰ صفه نوشته پیتیکو... پیتیکو... پیتیکو

  

اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



امروز کنکور ارشد دادم
بیسکوییتش خیلی خوشمزه بود :|
:)
D:


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



بچه ها شما هم دیدین اون فیلمو که تلوزیون وسط پیام بازرگانى پخش کرد
 خیلى خیلى جالب بود


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



زارت, دارت, زارررررررررت, داررررررررررت
نه بابا اشتباه نیومدی سایت جملکه
اینام ترقه های چهارشنبه سوری بود که انداختمشون وسط


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



دو سه روزیه همچین خفن حس ازدواج دارم
معلوم نیس چند نفر توو این روز عید منو از خدا خواستن؟؟؟؟؟!!!!!


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



یادتونه سالهای پیش جایزه بانک ها یه منزل مسکونی بود, یه ماشین پر ازپول
 چند کیلومتر اسکناس و این حرفا! امسال شده۶۰لیتر بنزین, سال دیگه میشه یه شونه تخم مرغ
 سال بعدش دوتا نون تافتون, آخرش هم به برنده کارت صدآفرین میدن به برنده! دیدم که میگم! این خط این نشو


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



من :کی بامیه زولوبیای من خورد؟
بابام :مدرسان شریف....!
خدایی خعلی بابای شوخی دارم. خخخخخ


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



+۱۸
چندساعت مونده به سال تحویل
برید خودتونو اصلاح کنید منحرفا


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



بازم سال گذشت منم و تنهایی...!!!
ولی به هر حال هیچکس تنها نیس همراه اول...!!!
سال نوووووو را پیشاپیششششش تبریک میگم


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid



هر سال من پیش خونواده ام بودام ولی متاسفانه درسه بی مصبه ما کشید ما رو تو ی شهر غربت!!
یادش بخیر پارسال واسه مادرم عیدی دادم، و الان من کجا. و اون کجااااا
بازم بگم ک پارسال عیدی ب مامانم دادم یا ن


اس ام اس سرکاری جدید
sms sarekari jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
خوش تیپ شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد