جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری sms sarekari



رفتم خونه بابام دیدم شیرینی رو میزه بابام گفت شیرینی میخوری گفتم پ ن پ میزارم مهمونا بخورن




ی سوال :امروز ۲۹ اسفند ۹۲ میباشد... بعدش ساعت ۸ و خورده ای سال تحویل میشه...
 فردام اول فروردینه... بعدش ما ساعت ۹ شب ب بعد. میگیم ۲۹ اسفند ۹۲ یا ۹۳؟؟؟؟؟ /




یارو چنان از من آدرس کوچه و خیابون میپرسه انگار من گوگل مپ هستم!!
والا به خدا

  



پنج ﻧﺼﯿﺤﺖ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺧﺸﻢ:
۱. 字楼室
۲. 建筑师事务
۳. 所和“美国
۴. 之音”及“美国 志愿者协会”无任何关联中
国北京 市朝阳区建国路号华贸中心二号写字� � 室
۵. 建筑师事务
ﻣﻮﺭﺩ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺗﮑﻮﻧﻢ ﺩﺍﺩ. ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﻡ




دست بردم نو جیبم تا تسبیحم رو بیرون بیارم، اما پیداش نکردم
به بغل دستیم گفتم :برادر تسبیحت رو بده تا یه دوری بزنم.
گفت شرمنده بنزین نداره! به بعدی گفتم. گفت موتور پیاده کرده!




انقد شبکه ها زیاد شده آدم نمیدونه بزنه کدوم یکیشون تبلیغ نگاه کنه!




تمام موجودات درونم اول باهام مشورت میکنن بعد کارشونو انجام میدن
اماخر درونم اول کارخودشو میکنه بعد باهام مشورت میکنه




بسلامتی ارسطو!!
که بلاخره تو پایتخت ۳ به ارزوش رسید و داماد شد.
اصلا از ارزوهام بود که دامادی این پسرو ببینم *_*
اصن اشک تو چشام جمع شد!!
بسلامتیه همه پسر دخترای دم بخت@_@ & *_*




امروزمیخواستم سربه سر گوزیلاى سه سالمون بزارم گفتم
 ماهیات مردن باشتاب رفت یه نبگا انداخت اومد زدپس کلم که برق ازچشم پریدوگفت
چشاکودتوبازکن ببین دارن شنامیکن. من :/ ششهردارشیکاگو؟ (رئیس میراث فرهنگی :(




هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست
شب خواب پیتزا میبینی؛ نخند یک نفر
کوتاهی کرد شب خواب ماست و خیار دید!




این پسرایی که ضد پسر پست میذارن اینا فقط ده درصد مرد هستن...




هر وقت مشکلات زندگی خیلی بهت فشار آورد و تحملتو از دست دادی
یا بوشو از بین ببر یامحل حادثه رو ترک کن...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد