جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خنده دار 93 اس ام اس خنده دار



داداشم گودزىلاشونو برده رو پشت بوم مرغ و خروس نشونش بده.
مىدونىد اولىن چىزى که توجه گودزىلامونو جلب کرده چى بوده؟
گفته :بابا نىگا حتى خروسه هم ۵تا زن داره!
اصلا خروس وضعىه هاااااا
اىن بزرگ بشه چى بشههههه




بعضی ها آنقدر مغرورن که اگه عاشق بشن بیشتر به خودشون
عشق می ورزن تا به معشوق....




پسرعمه زا :اگه من پسر عمه زا نمیشدم حتما قاشق میشدم.
_____منو میگی اغا به دریوزگی افتادم. میدونیکه.?

  



امروز ی دختره رو دیدم داشت با تلفن میگفت از محضر که اومدیم
از محضر تا خونه رو شیرینی میدم یعنی بی شوهری اینقدر بهش فشار آورده؟




میونه سفره ی ۷سین سین سین سین می خرم برات یه بیسیم سیم سیم سیم
اما من پولی ندارم با شما کاری ندارم




بابا شاه :سلامیو سلامیو.
بابااتی :کیه؟ کیه؟ کیه؟
بابا شاه :منم منیو پیامکیو
عید شما جلو جلوییو مبارکیو!




پارسال عید یکی از آشناها اومده بود خونمون اسم دخترش ملیسا (۴ساله) بود...
داشت از دخترش تعریف میکرد:
ملیسا هم کلاس زبان میره هم ژیمناستیک کار میکنه....
خلاصه داشت همین طور تعریف میکرد که دخترش اومد گفت:
مامان عن دارم!!!




سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون؟؟
آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم!




طرف به سطح آیکیو خودش یه نیگا نمیندازه ببینه در حد جلبک هست یا نه
اون وقت میره بازی معمایی دانلود میکنه بعد تو این سوال می‌مونه
۳۲?? ۸ ۴
اگه جواب رو نفهمیدی نمیخواد لایک کنی.
همین کارارو کردید که توقعمون رفته بالا
والاااااا




آهن، آلیمیون، ضایعات، یخچال، گاز، سماور، لوازم منزل خریداریییییم!
کیا خواب بعد از ظهرشون به فنا رفته با این صدا؟!




خدایا نمیخوای یه سری بری اروپاو امریکا؟ دارن میمیرن از خوشی ها.....




دیروز گودزیلامون برگشته میگه زن عمو شمادوباره عروسی کنین تا بچه دار شین
اخه اون دفعه که عروسی کردین بچه دار نشدین ولی همه جا نشون میده بعد عروسی عروسا حامله میشن
خدایا!!! مارونجات بده
اصن یه وضی!!!




مهمون اومده بود خونمون مامانم برگشته بهشون میگه چای میل دارید یا نسکافه!؟!
طرف برگشته میگه نصف کاسه!؟!
منO-:
مامانمO-:
حضار ((((((((((((-:
طرف)))))))))) -:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد