جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید و خنده دار



جهان طویله ای است پر زخر، من خرو تو خرو دیگران هم خر
 اگر خری زهر لطف به تو گفت خر، غمگین مشو چون خری به خری گفته خر
ان کس که این شعر پر خر را بسرود، خود خری بوده است زخران کله خر!




میخوام از این تریبونی که بهم داده شده استفاده کنم و در حضور همتون بگم
پشه کصافط است




یه بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟
 پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی........... :))))

  



تحقیقات نشون داده ایرانیا یا دکترن یامهندس، باورنمی کنین؟
 توخیابون بلندداد بزنین دکتر نصف جمعیت برمیگردن نگات میکنن اون بقیه هم که برنمیگردن حتما مهندسن
 دیدم که میگما




دیدین چی شد؟ هواپیمای ۳۷۰ مالزی تو افق محو شده. حالا خوبه خودمون افقو ساختیما
 اخرشم از هواپیما جا موندیم




غم چیه غصه چیه هان ازنظرتواینه ک مارک کفشت کثیف نشه وارایشت خراب نشه
 اماغم اشک توچشم پدریه ک اجیل شب عید نداره وپسر ۵سالش بگه باباجون غصه نخورخودم
 یه نقاشی سفره عیدکشیدم بچسبون به سفره نگا انقققققد شکلات شیرینس داره....



فقط یه ایرانی میتونه نوشابه ها شیشه ای رو ۲دقیقه مدام تکون بده که گاز بگیره
 بعد سرشو بگیره طرف صورتتو قاشق بندازه زیر درشو اون تیکه حلبی با سرعت ۴۰۰کیلومتر بر ساعت
بخوره به صورتتو اشک تو چشات جمع بشه
 از این بدتر اینکه خجالتم نمیکشن صاف صاف تو صورتت میخندن




قانون طبیعت اینجوریه...
نکشی میکشنت... بکشی باید دیه بدی...




تو دانشگاه به شوخی از یکی از پسرای همکلاسم پرسیدم
این ترم هدیه های آسمانی رو برداشتی؟ گفت نه، فکر کنم
این ترم ارائه ش ندادن!
من :-/
پسره :-!
گودزیلاها :-۰




! آیا میدانید
سرعت نصب نرم‌ افزار تو ایران ده برابر انگلیس هستش
چون اونا مرحله به مرحله توضیحات رو میخونن
ما نمیخونیم و فقط yes yes میزنیم




قدیما عشق اتوبوسی بود!
تو نیگا میکردی، اون نیگا میکرد
تو نیگا میکردی، اون نیگا میکرد
تو نیگا میکردی، لامصب اون پیاده میشد!!
تو عین اوسکلا میموندی تو کف!!!




یه لب میدی؟!
على دایى هنگام خرید رب گوجه فرنگى :|:)
ذاتتون خرابه خوبم نمیشید، آدمای منحرف:))


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد