جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر sms shab bekheyr



شب از مهتاب سر میره...
تمام ماه تو آبه...
شبیه عکس یه رویاست...
تو خوابیدی،
جهان خوابه.
شب بخیر.


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



خوشبخت ترین مردم در روی این کره خاکی کسانی نیستن که آنجور که می خوان زندگی می کنن
 آنها کسانی هستن که خواسته های خودشون رو بخاطر کسانی که دوستشون دارن تغییر میدن


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



بی خوابی شب هایم رابه چه تعبیرکنم، که شب آرامش نگاه تورابرایم زمزمه می کند
 آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تاتوآرام بخوابی

  

اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



انقد که من اومدم ببینم جمکام تایید شده یا نه, اگه ترب میکاشتمو بهش سر میزدم الان کشاورزنمونه بودم.,,,,,,
اصن یه وضی,,,,,


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



شب بخیر..... من.
تو نقطه چین هر چی دوست داشتی بزار آخه همه چیز من خودتی


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



چه حس بدی وقتی خوابت نمیاد لاامپای خونه خاموش میشه مجبوری بخوابی!!!


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



میدونم بیداری داری ستاره ها رو میشماری ولی یکیشون کمه چون داره واست پیام میده
 منم خوابم نمیبره دارم گوسفندا رو می‌شمارم اما یکیشون کمه چون داره این پیام رو میخونه


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



عزیز دوست داشتنی ام:
چشمانت را ببند و سوار بر اسب خیال شیرین ترین رؤیا ها را به نظاره بنشین....
 رؤیایت طلایی و شبت بخیر...!


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



یه چیزی
می دونی ماهی چیه؟
واقعا نمی دونی؟
تحفس تحفه تحفه!!!!!! خب حالا که فهمیدی بگیر بخواب!!!!! خخخخخخ


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



شب بخیر عشقم شب بخیر آروم جونم خسته ای تمام خستگی و مشغله هات مال من
 تو بخواب بهونه ی زندگیم تنت درد میکنه تمام درد وبلات به سرم
 ببخشید که توفکرت جای دیگه اس ومن صبح تا شب به فکر توام وشب بخاطر نبودت کنارم از شب تا صبح میبارم
 چشم عسلیم شب بخیر


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



بسلامتی کسی که هر چقدر ازش دلگیر باشی بازم بدون شب بخیر خوابت نمیبره


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr



ﺑﻨﻮﯾﺲ ﺑﺎﺧﻂ ﺍﻟﻤﺎﺱ ﺭﻭ ﺗﻦ ﻧﺎﺯﮎ ﺷﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻧﻮﺭﭼﺸﻤﺎﺕ ﺷﺐ ﻣﻦ ﺳﺤﺮﻧﻤﯿﺸﻪ...


اس ام اس شب بخیر
sms shab bekheyr
نظرات 1 + ارسال نظر
samin جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد