جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر عاشقانه sms shab bekhyr asheghane



شبت پرز ستاره هایی باشه که هرشب سفارشتو به خدا میکنن تا همیشه ماه بمون


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



۱شب قشنگ. ۱دل خوش. ۱لب خندون. ۱تن سالم ارزوی امشب من برای تو...


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند
اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

  

اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



تو بخواب نازنینم
به جان تمام دلواپسی هایم قسم
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود
تو بخواب نازنینم.... شب به خیر


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



روز وشب رابرای تو زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم:
دوست داشتن تو... خوب بخوابی عشق من شب خوش


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



ببخش که ازخواب بیدارت کردم پات ازپتوزده بیرون ترسیدم سرما بخوری!


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



خمیازه چیست؟ پیامی از طرف بدن که اعلام می کند فقط ده درصد شارژ مانده...


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



خدایا هیچ فانتزی ندارم فقط یه درخاست ساده دارم اونم اینه ک شبا
با شب بخیر گفتن مادرم بخابم و صبحها با صدای نماز خوندن بابام بیدار بشم.. امین


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



خالم کلافه کنارم نشسته میگه :گند زدم به خواب دیشب و امروزم رفت
من :چرا؟
- ساعت یک و نیم رسیدیم خونه اونقد خسته بودم بدون مسواک زدن خوابیدم
 هیچی دیگه تا صب کابوس دیدم که مسواک نزدم دهنم بو میده.
من: o_o
همچین خاله ای دارم!
به سلامتی دندوناش هورا!


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رختخواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن
اس ام استو حالا نگاه کن
عروسکم اسکل شدی برو لالا کن


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻻﻻﯾﯽ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﺍ
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺗﻮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻧﻮﺭ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﮐﻦ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﺩ
ﺷﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



تمام رویای من این است که در رویای شبانه تو
جایی داشته باشم...
تا شبی رویایی از آن من شود
♥♥شبتان رویایی♥♥


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane



شب است دیگرگاهی دلش میخواهدتمام دردهارابه رخم بکشد


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
sms shab bekhyr asheghane

نظرات 3 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

سایتت خر است

نظر لطف شماست،شمام خری

عاطفه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام ساییتون خیلی خوب بود ممنونم .

عسل شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://فشدلخ.وئ ذ.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد