جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه sms haye asheghane



عشق یعنی همه چی....... همه کس...... بود نبود..... مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟




اصلا باهاش چت نمیکنی ها، ولی وقتهایی که چراغ چتش آنه همینم خوشحالت میکنه
حالا وای بحال و روزت وقتی چند روزی نمیاد!!!




حرفت که می شود باخنده میگویم یادش بخیر فراموشش کردم...
اما نمیدانند هنوز هم کسی اشتباه تماس میگیرد سست میشوم نکند تو باشی...
اما...

  



اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش
 چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد




برف، باران و شالگردن همه بهانه استزمستان آمده برای تماشای تو!




میگویم سلام، هیچکس جوابم را نمیدهد
 پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق، یک نفر دست هایش تکان بخورد




حرفت که می شود باخنده میگویم یادش بخیر فراموشش کردم...
اما نمیدانند هنوز هم کسی اشتباه تماس میگیرد سست میشوم نکند تو باشی...
اما...




خودت میدونی که دوستش داری
پس نگو مهم نیست
بگو مهم اما نیست
به سلامتی دلایی که این آخر سالی هوای کسی رو کرده که نیس




انقدر جای تو خالی است که.....
هیچ گزینه ای آن را پر نمی کند....
حتی تمامی موارد....




یکرنگی وبوی تازه از عشق بگیر
پرسوزه ترین گدازه از عشق بگیر
در هر نفسی ک می تپی ای دل
یادت نرود اجازه از عشق بگیر




بهار...
و این همه دلتنگی؟!
نه،
شایدفرشته ای
فصلها را به اشتباه
ورق زده باشد.




یکی از کسایی که از همه بیشتر و بی ریاتر دوستتون داره مادره
 ولی اکثرا ما سرگرم محبت به افراد دیگه مادر رو از یاد میبریم.
جا داره تشکر کنم از جملک و جملکیای عزیز که باعث شد بیشتر
 قدر مادرمو بدونم و بدون شک تو ثوابش همتون شریک اید


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد