جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghaneh jadid



وقتی عاشقم بود، من دوستش نداشتم. حالا که من عاشقشم
اون دیگه دوستم نداره، حالا فهمیدی چرا اول همه قصه ها مینویسن یکی بود یکی نبود!!!


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



آدمهایی هستند که بودنشون
حتی مجازی
به آدم آرامش میده!
دوستی شون برات حقیقی میشه
و یهو میشن یه قسمتی از زندگیت!
"به سلامتی همه دوستان مجازی"


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



یکی ازفانتزیام اینه ک چهارشنبه صوری ی بمب بزنم توصورت کسی ک عشقم بود

  

اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



دست سرنوشت را باید قطع کرد او دزد ارزو های من است!!!


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



این روزا ابرم و بارون حس دلتنگی باهامه
دیدن دوباره تو همه حال و هوامه
حس دلتنگی قشنگه وقتی که مال تو باشه
دوست دارم اشکام و وقتی مقصد شاد تو باشه


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



انسانهای خوب همانند گلهای قایلند، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن
 دائمی اند و ماندگار، مثل تو...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



به هیچ روزی پس ات نمیدهم, به هیچ ساعتی, به هیچ دقیقه ای
 به هیچ قیمتی! سفت چسبیده ام تمامت را, آخه مگه تورا ساده بدست آوردم که زود ازدست بدهم؟!؟
عشق بازیچه نیست... زندگی است


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



آروم آروم تو شدی همه دنیام
از دنیا چیزی به جز تو نمی خوام
تو مثل خنده های بچگیمی، بهترین اتفاق زندگیمی
با تو میمونم لحظه به لحظه عاشقونه
شدی تو دنیام، می خوام که دنیا بدونه


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



غمی خواهم که غمخوارم تو باشی
دلی خواهم دل آزارم تو باشی
جهان را یک جوی ارزش نباشد
اگر یارم اگر یارم تو باشی


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



یادش آمد:
مرد گفته بود سپرت را بفروش و با پولش زندگی بساز برای فاطمه ام
اما نگفته بود:
دخترم
خودش سپر می شود برایت


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



خانه را از نو ساختم...
در باغچه گلهایی که تو دوست داری, کاشتم...
نام شهر را به اسم تو تغییر دادم...
بهار را هم که دوباره اوردم!
چند سال گذشته...
نمی ایی!!؟!؟


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid



تردیدی ندارم جهان را به عشق کسی افریده اند! چونکه من از عشق افریده ام جهانی برای تو...
حسین پناهی


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh    jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد