جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghane jadid



چه سخت است تشییع عشق برروی شانه های فراموشی،، وچه سخت سپردن دل
به قبرستان جدایی، وقتی میدانی پنجشنبه ای نیست تارهگذری
بربی کسی ات فاتحه بخواند...!!


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



باید اسمم را
در کتاب گینس ثبت کنم
تا همه بدانند
- یک نفر
با سنگین ترین بار دلتنگی
روی شانه هایش -
تو را دوست میداشت


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



داستان غریبیست!!!
دستی که داس را برداشت همان دستی بود که گندم کاشت...

  

اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



و از خوشی های روزگار همین بس!!! که درهر ساعت از شبانه روز که دلت خواست، به کسی زنگ بزنی
و او بی درنگ گوشی را بردارد و بگوید"جان... دل!!! "
که بدانی مزاحم نیستی...
که اصلا انگارمنتظرزنگ ت بوده...!!!!!!!
ولی افسوس وصد افسوس


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



متاسفانه هر سیب زمینی سرخ کرده ای بالاخره تموم میشه، هرچقدم که یواش بخورینش!
اینا سختیای زندگیه :(


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



شبت پرز ستاره هایی باشه که هرشب سفارشتو به خدا میکنن تا همیشه ماه بمونی


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



آدمیزاد در حرف زدن هایش بی ملاحضه است...
وقتی می خواهد با منطق حرف بزند احساساتی میشود...
وقتی از احساسات میگوید آرزو آرزوهایش لو میرود...
وقتی از آرزوهایش یاد میکند حسرتش رو میشود...
وقتی حسرت هاش روشن میشوند منطق میتراشد...
اینجوری گند میزند به همه


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



داستان ما را
کلاغ ها تعبیر خواهند کرد...
بُگذر
خاطره ها در خواب باشند...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



حس کن مرا در دوستت دارم در گوشت، حس کن مرا در شیطنت هایم در آغوشت....


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



من باختم اما کسی جز ما نخواهد برد....


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



مادر نوشت ♣
مادرم سواد شعر ندارد
اما خودش زیباترین شعر دنیاست
ادعای عشق میکنیم و فراموش کرده ایم رنگ چشم های مادرمان را...
به سلامتیشون...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



کجا رسم بر این است که عاشق نشوی
باغبان باشی دلتنگ شقایق نشوی


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد