جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا SMS ZIBA



طرفت کور نیست
فقط چشاشو
رو خیلی از بدیهات بسته
همین!
پس آدم باش...




ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﻫﺮ username ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻢ، ﻣﻦ ﺭﺍ connect ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﻣﺮﺍ D. C ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ.
ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ delete ﻫﺮ ﭼﯽ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﻢ ﭘﺎﮎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ




چه زیباست بخاطر تو زیستن.....
برای تو ماندن.....
به پای تو سوختن.....

  



بابا بفهم حوصله جمع و تفریق ندارم یه ضرب خرابتم...




چه رسم بدی است پشت سر هر مسافر را با اشک و آب میشویند
بی انصاف ها آب نریزید؛ من به این جاپاها قانعم... آب نریزید گفته است برمیگردد
اگر این رد پاها را بشویید شاید دیگر مرا پیدا نکند... آب نریزید...




ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ!..
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻬﺸﺖ
ﺟﻬﻨﻤﺶ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﺪﻫﯽ.
ﻏﺮﻭﺭ ﺗﻦ ﺩﺭﻭﻍ ﺍﺣﺴﺎﺱ




من بی تو
فقط یک ضمیر ساده و تنهاست...
که دست و دلش به هیچ کاری نمی رود...




حالا ما که هیچ!
اما امیدوارم عکس هاى شما توى سال جدید دو نفره باشه...




کاش دل بداند اغوش گرم و خونینش را ب روی چه کسی میگشاید...
کاش بغض بفهمد به خاطر کی با گلو میجنگد...
و ای کاش چشم ها بدانند با فروغ بودن کدام مسافر میبینند...




غباری که از تو نشسته رویه قلبم
بارون چیه سیل نمیتونه بشوره
زخم که نه جدایی از تو دلخراشه
یاده تو مثله خوره مثله هوشه کوره




برای ماندن در موج نگاه تو شنا آموختم...
چشمهایت را برویم بستی من در گرداب نبود تو غرق شدم




نه هر چشم بسته ای، خواب است؛ و نه هر چشم بازی، بینا...




لیوان بوسه به لبت زدو من بوسه ز لبت
آن شکستو من هم سوختم اندر تابو تبت




در هر جغرافیایی که باشم
جهت ها
تفاوتی ندارند
تمام دامنه های دلم، رو به سمت “خنده های” توست!


نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

عالی بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد