جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید 93 SMS JADID 93



همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش
اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش


ﮔﺎﻫﯽ ﮔﺬﺷﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
ﮔﺎﻫﯽ ﮔﺬﺭ
ﻭ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﻔﻬﻤﯿﺪﻧﺪ
ﻓﺮﻕ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺭﺍ




مرد من
تو برای من
ادم باش
قول می دهم
حتی سیب هم
هواییم نکند....

  



بیچاره کوچه.!
با این همه خانه که دارد شبها بیرون میخوابد...




ه دنبال توام منزل به منزل
پریشان میروم ساحل به ساحل
به خواست دیده ام، رویا به رویا
به یادت بوده ام فردا به فردا




دلم یک خیابان میخواهد که بشود در آن با تو قدم زد
جایی که مردمش زبان ما را بلد نیستند و من به زبان خودمانی هی بگویم دوستت دارم
و عابران درگیر این کنجکاوی باشند که من چه میگویم که تو اینطور میخندی!!!




تو فال برام یه پسر چش و آبرو مشکی افتاده. هرچی گشتم پیداش نکردم
 لطفا رسیدگی کنین. اصلا خودش بیاد خودشو معرفی کنه!




می گویند با چشمان بسته نمی شود دید
آری میشود؛
من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را می بندم...




خدایا...
یک مرگ بدهکارم!
هزار آرزو طلبکار!
یا طلبم را بده یا بیا و طلبت را بگیر




به خیابان می ریزم از انبوه تنهایی خودم
 به خیابان می آیم از ازدحام دیوارهایی که حس می کنم این روزها با هم مهربان تر شده اند
 از هجوم بی امان این سقفی که انگار تا فرق سرم کوتاه است به خیابان می ریزم....




تو فقط بگو می آیی...
صندلی کنار من...
طاقت اش زیاد است...!!!




دلم گرفته از دلم که از تو دوره
خاطره هات همیشه درحاله عبوره
چیزی ازم نمونده وهنور میسوزم
یاده تو مثله اتیشه مثله تنوره
دردی که از تو بامنه مرد میخوادو
مردی که بی تو باشه از لهله عبوره




من در برابر مشکلات سکوت میکنم
این کسر شان که بگم سقوط میکنم:)




در خرابه های قلبت بنایی بیش نیستم
سیمان بده کار خوابید...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد