جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید SMS ASHEGHANE BAHAL



تا چشم باز کردم، محکوم به زندگی شدم...
"تو" هم نیستی تا شلاق های دنیا برایم دردی نداشته باشد
 اما من باز با تنی زخمی زیر باران می آیم بلکه بوی تنت را استشمام کنم...




کاش محبتم را حراج نمیکردم
دل به دست نیاورد.....
دل زد!!!!



نمک روی زخم است
بارانی که بی تو می بارد

  



چقدرسخته تنها دلیل بارانی شدن دیدگانت تورا نادیده بگیرد...




میدونی شیشه عمر ادما اگه خیس بشه میمیرن؟
محض اطلاع چشات شیشه عمر منه!




همیشه‎ هستی‎.. همین‎ نزدیکی‎.. جایی‎ میان‎ دلم‎ ویادم‎ اما‎... دیدنت‎ چیزدیگریست! ‎




ای مادر
اگر از عشق میشه قصه نوشت؛ میشه از عشق تو گفت
میشه با اشکهای چشم تو مغرب نو؛ مشرق نو برپا کرد.....




سخته ها!!!
بخاطرِ اینکه دوس داری اس ام اساشو نگه داری، به همه توضیح بدی که چرا گوشیتو عوض نمیکنی!!!




اَگه اون حَرفایی رو کِه بِه عَکسِت زده بودم...
به خودت میگفتم...
شایَد...
شاید هیچوقت تنهام نمیذاشتی...
هیچوقت...




گاهی آنقدر مرا نادیده میگیرد ک... خودم هم از وجود خودم شک میکنم...




سرفه هایم از قلیان نیست
خاطرات عشقیست که در دلم خاک میخورد...!




اگه میگم دوستت دارم
از سر عادت نیست
یا ازسر جوونیم
میگم که یادت بیارم
بهترین اتفاقی بودی که تو زندگیم افتاده...




دُختَرم، اما...
دِلَم مَردانه گرفته...
دلم شاهانه جُرم تو را گَردن گرفت...




کفش های پاشنه بلند
به کارم نمی آید
شیرینیِ بوسه هایمان
به خم شدن سَرت است...


نظرات 2 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ

عالی بود مرسی

پانیذ سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

خیلی قشنگ بوووووووووووووووود ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد