جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI



مهم این نیست که :کی باشیم، کجا باشیم، چرا باشیم، چطور باشیم!
مهم اینه که :با هم باشیم، به یاد هم باشیم، برای هم باشیم




وقتی عاشقم بود، من دوستش نداشتم. حالا که من عاشقشم
 اون دیگه دوستم نداره، حالا فهمیدی چرا اول همه قصه ها مینویسن یکی بود یکی نبود!!!




فقط در لحظه های دیدار و جدایی میتوان به عظمت عشق نهفته در سینه پی برد..

  



کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون، به جای اینکه بپرسه “چته؟
 چی شده؟ ”؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن”...




نسکافه ها
ما را از عشق شرقی مان دور میکنند!
عزیزم:
چای دارچینی معروفت را دَم کن...




وقتی نمیری سر قبرت نمیان
وقتی مریض نشی دیدنت نمیان
فکر کنم تا اس ندی اس نمیدن...
دوره ی بدی شده بخدا




برای خریدن عشق هر کس هرچیز داشت آورد
 دیوانه هیچ نداشت گریست گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید اما
هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق...!




آخرین ها، همیشه آدم را به فنا می دهند!
پُک آخر...
پیک آخر...
و دیدار آخر!




اندر دل من مها، دل افروز تویی
یاران هستند لیک دلسوز تویی
شادند جهانیان به نوروز و به عید
عید من و نوروز من امروز تویی




اگه یه روزی یکی پیدا بشه که اندازه ی پاستیل دوسش داشته باشم
حتما باهاش ازدواج میکنم




ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم
در بستر غم سوزم و با آه بمیرم
آن لحظه ی آخر که عجل گفت بمیرم
ای کاش تو را ببینم و آن گاه بمیرم




قطره های کوچک آب
اقیانوس بزرگ را می سازند
دانه های کوچک شن
ساحل زیبا را...
لحظه های کوتاه
شاید بی ارزش به نظر برسند، اما...




هر چه دلم را خالی می کنم باز پر می شود از تو
 عجب برکتی دارد دوست داشتنت




نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست
گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد