جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه



بعد من روزات /چقدر خوب میگذره؟
به خیالت اون /از من عاشق تره
یه روزی تنها /رویای تو بودم
حالا میبینم /که نباشم بهتره




فک کردی پریدن با اینو اون سخته؟؟... نه!!!
 نباشی هستن ولی من دلم نمیخواد خودم دستوپامو بستم... میفهمی؟؟؟!!!




توتا آخر ِ عمرت درگیرِ من خواهی بود و تظاهُر می کنی نیستی!
مقایسه، من و اویی که انتخابش کردی تو
را از پا در خواهد آورد.
من، می دانم به کُجای قلبت شلیک کرده ام..

  



یه وقتایی هم هست..
که مزه ی بودن یکی
یه جوری رفته زیر دندونت!!
که وقتی ازش دوری
همه چی میشه زهرمار!




جستجویت می کنم هرروز
، اما تو گم شده ای
چگونه بیابمت، دیر می شود
شتاب کن
شمارش معکوس ثانیه ها، هولم میکند
مگذار آمدنت خیالی باشد هزارساله
برگرد




در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست
چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار...




خداونداچرادل آفریدی
چرادل های عاشق آفریدی
اگرعاشق شدن جرم وگناه است
دل عاشق شکستن صدگناه است!




هنوز منتظرم
وسط یک شب بارانی
که از شدت تب عرق کرده ام
بیدارم کنی و
بگویی
چیزی نیست
خواب می دیدی...




بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن بپر با این، بپر با اون!




ﭼﺮﺍ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺟﻮﺭﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺎﺯﻟﻬﺎﯼ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﭼﯿﺪﻩ ﺍﻡ..




همه جا هستی!
در نوشته هایم، در خیالم، در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت کنارم است.....




روزی که دلت پیش دلم بود گرو/دستان مرا سخت فشردی که نرو...!!
روزی که دلت به دیگری مایل شد/کفشان مراجفت نمودی که برو...؟!!!




روزی؛
مخاطب تمام جملاتت من بودم
نمی دانی..
چه درد سختی است
خلع مقام شدن..
نمی دانی چه سخت تر است
دیدن ترفیع گرفتن دیگری


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد