جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دقت کردین JOK

JOK



دقت کردین هروقت اعتبار یا برگه ی دفترچه بیمتون تموم میشه مریض میشید؟


JOK



دقت کردین واسه تبلیغ شامپو اکتیو, خانوم آقاهه که خودشو میشوره
 با چه احساسی داره نگاش میکنه! یعنی من که هر دفعه این صحنه رو میبینم رومو میکنم اونور..
بقیه اش اتفاقی هم میفته حالا؟؟؟ بی ادب عمتهههه


JOK



خدای من اگر تو دست مرا بگیری هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد!

  

JOK



تا حالا دقت کردین. مدت زمان خرف زدن تو و بابات تو تلفن کمتر از یک دقیقه هست. نه راست بگو تا حاا
دقت کردی


JOK



ای مادر
اگر از عشق میشه قصه نوشت؛ میشه از عشق تو گفت
میشه با اشکهای چشم تو مغرب نو؛ مشرق نو برپا کرد.....


JOK



من که اخرش نفهمیدم اگه سکوت علامت رضاست پس چرا جواب ابلهان خاموشیست؟


JOK



توجه کردین وقتی داخل مراسم عروسی خواننده میگه خوشکلا باید برقصن
اونی که زشت تره همست بیشتر از همه میرقصه!


JOK



دقت کردین پوشیدن لباس بعد از حموم سخت تر از پاس کردن درس ۴واحدیه؟
واس خودش وضعیه


JOK



دقت کردین تو ایام عید هرکی میاد خونمون برا عید دیدنی از آجیل پسته و بادوماشو می خوره
فقط و وقتی میرن متوجه میشی کاسه ی آجیلش پر از نخودچی کشمشه فقط؟


JOK



دقت کردین اگه کنترل تلوزیونتون نزنه بعد اینکه میکوبیدش زمین بهتر ازقبل کار میکنه؟؟؟


JOK



حس میکنیم خدا من رو از خاک حاصلخیز آفریده!
شب ریشم رو میزنم، صبح ته ریش تحویل میگیرم...!!!


JOK



یکی از سخت ترین تصمیم گیری های دنیا اینه که وقتی آ دم ادسش میگیره سرشو کدوم وری کنه


JOK



نمیدونم چرا پاورقی هاوبیشتر بدانیم ای کتاب و جاهایی ک اصلا توامتحان نمیاد
 همیشه جذاب ترن دوس دارم اونارو بخونم جدأ چرااااا


JOK

نظرات 1 + ارسال نظر
المیرا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد