جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی sms tanhayi



قلبم بوی کافور میدهد شب ب شب مرده شورها در آن آرزویی را میشویند و کفن میکنند


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



شد کوچه به کوچه جست و جو عاشق او
شد با غم و غصه رو به رو عاشق او
پایان حکایتم شنیدن دارد
من عاشق او بودم و او عاشق او


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



بدجوری دلتنگتم پس کی از پس این تاریکی وسیاهی میای وزندگیمو روشن میکنی

  

اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



برای به گریه انداختن من
نیازی به داد و فریاد نیست
بغض لعنتی من
این روزها
با عزیزم... جانم.... میشکَند!!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



سلامتی عزیزایی ک یه زمانی نفس نفس میزدیم موقع دیدنشون و الان دم عیدی
نای نفس کشیدن نداریم بخاطر نبودشون!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم...!!!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



حالا که میخواهی بروی
لطفا قدمهایت را تندتر بردار
دلم را فرستاده ام دنبالِ نخود سیاه...!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



نبار باران
عاشقانه اش نکن
بغضم را نترکان
خاطرات را زنده نکن
من و او دیگر کنار هم نیستیم
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



دلم میخواد یه روزی یک جایی منو ببینه و یه آه پشیمونی از ته دلش بکشه که چرا منو از دست داد و ولم کرد
همون طور که دلمو شکستو من آه کشیدم


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



تقویمِ امسال هم...
با تقویمِ پارسال..
هیچ فرقی نمیکند...
وقتی...
زندگی..
تا اطّلاعِ ثانوی...
تعطیل است!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



" ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﻮﻡ
ﮐﺠﺎﯾﯿﺪ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ... "


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



قوانین فیزیک را بر هم زده ای نبودنت وزن دارد
تهی... اما...
سنگین


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



خدایا ما که ''وزنی'' نداریم پس چرا بردل دیگران ''سنگینی''میکنیم؟؟؟!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد