جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی deltangi



این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد!
شبها می بافم خیالت را..
روزها می کشم دردهای نبودنت را..
و غروب ها هم، واااای غروب ها میرقصم با ساز دلتنگی هایم...


اس ام اس دلتنگی
deltangi



ازم پرسید؟؟؟
اون سیگاره دستت؟
گفتم خب آره!
برگشت بم گفت :گفته بودی نمیکشی؟!
منم گفتم :خب تو هم گفته بودی "نمیری"...!


اس ام اس دلتنگی
deltangi



تو هواخورى زندان دلم گرفته بود-یکى بهم گفت :به فکرفرار باش غم اینجا پیرت میکنه
 گفتم :غم زندان نیس، ازاین میسوزم که بیرون کسى منتظرم نیس!

  

اس ام اس دلتنگی
deltangi



یکسال از عمر من گذشت،
یک ساعت از یادت نگذشتم،
همه آشناهایم بخاطر آبرویشان رهایم کردند،
بیعرفت من هنوز ازآنشب که برایت آبرویم را ریختم
نگذشتم...


اس ام اس دلتنگی
deltangi



این روزها چیزی را گم کرده ام... چیزی شبیه انگیزه برای زندگی کردن....
 این روزها تورا گم کرده ام... این روزها حتی خودم را گم کرده ام...
 گم شده ام در میان انبوه غم نبودن هایت.... عجب دیر میگذرد این روزها.... عجب سخت میگذرد نبودنت....


اس ام اس دلتنگی
deltangi



وسعت نبود تو...
به اندازۀ تمام دنیای من است
تا آنجا که چشم کار میکند...
جای تو خالیست


اس ام اس دلتنگی
deltangi



دل تنگم... دل تنگ آن روز ها.... که نمیدانم محبتهایش توهم من بود... یا ترحم او؟؟؟


اس ام اس دلتنگی
deltangi



دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ این بود :تارسیدی خونه اس بده


اس ام اس دلتنگی
deltangi



دلم گرفت از این قفس
تو حسرت یه هم نفس
من دیگه رو نمیزنم این دیگه آخرین دفعه ست
من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی
از این که جون ندم ولی پیدا نشد فریادرسی


اس ام اس دلتنگی
deltangi



چرا همه میگویند :چون میگذرد غمی نیست!
چرا هیچکس نمیگوید :تا بگذرد درد کمی نیست؟؟!!!!!


اس ام اس دلتنگی
deltangi



خداوندا...
در گلویم ابر کوچکی ست.. که خیال بارش ندارد...
میشود مرا بغل کنی؟!...


اس ام اس دلتنگی
deltangi



فصل ها پشت سر هم می ایند و تمام میشوند اما تمام شدنی نیست فصل رفتن تو و تنهایی من


اس ام اس دلتنگی
deltangi



غم که نوشتن ندارد...
نفوذ می کند در استخوان هایت، جاسوس می شود در قلبت و آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون...


اس ام اس دلتنگی
deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد