جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghane jadid



دوست داشتنت برایم همیشگی است بگذارفاصله دق کندجای تودرقلب من امن است


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم،
اما خاص بودن عشق ” تو ”
مرا هم خاص کرد...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی، دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند!

  

اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



این روزا همه عیدی میدن... خدا هم به بنده هاش عیدی خوبی داده...
 هیچ چیز با ارزش تر از بارون نیست... بیان شاکر خدا باشیم


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



تنهایی یعنی:
اخرین کارت شارژی که قبل عید وارد میکنی به جای ۱۴۴ با ۱۴۰ وارد کنی اخه کسی رو نداری که عید رو بهش تبریک بگی
ای روزگار....


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



یکسال از عمر من گذشت،
یک ساعت از یادت نگذشتم،
همه آشناهایم بخاطر آبرویشان رهایم کردند،
بیعرفت من هنوز ازآنشب که برایت آبرویم را ریختم
نگذشتم...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



هوس باغ و بهارانم،
نیست!
ای بهین باغ و بهارانم،
تو...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



خداااااا یا!!!
به قولت وفا نکردی!!
گفته بودی حق انتخاب داریم!!
پس چرااااا انتخابم در آغوش دیگریست...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



در کشور عشق هیچ کس رهبر نیست. هیچ شاهی ب گدا سرور نیست


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



٩٠نامه عاشقانه در٨٠جای مختلف با٧٠معنی در۶٠روز, روزی۵٠مرتبه برای توبازگوکردم۴٠تای آنرافراگرفتی بعداز٣٠روز٢٠مرتبه١٠سوال ازتوپرسیدم به٨سوالم٧جواب دادی ک۶تای آن غلط بود۵شبانه روز۴مرتبه تورابه٣جای مختلف دعوت کردم وپس از٢ساعت خواهش کردم وتو١بارهم نگفى
دوست دارم


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



ملت با تقلب نوشتن رو برگه رو دست نمره میگیرن!!
بد بختب من اینه از بس گشادم حوصلم نمیگیره تقلب بنویسم!!
بابا خستم خب!!


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد