جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های خنده دار



واقعی
مامانم زنگ زده به. قالی. شویی خانومه گوشی رو
 برداشته میگه قالی شویی تک ستاره بفرمایید
 مامانم با کلی اعتماد به نفس گفت ببخشید شما فرش هم میشورید؟
خودتون حدس بزنین چند وعضی!!!!!!!!




گودزیلامون هفت سالشه صبح که از خواب پاشده حالت تهوع داشته
گلاب به روتون میره دستشوویی حالش بد میشه بعد میاد میگه خاله
 دست بزار رو شکمم چیزی حس نمیکنی؟؟
 دستمو گذاشتم میگم نه خاله جون. میگه :اخیش فکر کردم حاملم...
منو میگی :-o




هروقت به مدت یه ساعت از اتاقم بیرون نمیام مادرم با یه خوراکی که همش
 بهونه س میاد ببینه چه غلطی میکنم...
ولا....
خونه شما اینجوری نی

  



دیالوگ جدید پسرا...
اوه اوه اوه!!!! بچه ها اقا ناظم میخواد ابرو هارو
ببینه؟؟؟؟ حالا
چیکارکنیم؟؟




دقت کردین اگه معلما عمه هاشونو دوس داشتن ما اینقد سختی نمیکشیدیم!!!!!!!




یارو به پسرش میگه :پسرم هیچ می دونی ناپلئون وقتی به سن تو بود، شاگرد اول کلاسش بود؟.
.. پسر به پدر جواب داد :پدر جان هیچ می دونی که ناپلئون وقتی به سن تو بود، امپراتور بود؟!!!!!!




دقت کردین وقتی داری به یه گودزیلا غذا میدی خودتم دهنتو اندازه یه اسب آبی باز میکنی :/
اینکه نی نی گودزیلا چجور نگاهت میکنه بدرک اونکه عقل نداره
کافیه یه نگاه به جمع دورت بندازی که چطور دارن بانگاهشون بهم میگن اسکل رو نگاه :/




اقا ىکروز رفتم واسه مامانم خرىد گوجه و سبزى و نون و ماست و البته سىخ کباب پزى
منتظر تاکسى بودم ىهو ىه سانتافه گىىىىىىر داد که شماره بده و برسونتم
فکر کنم طرف فهمىده بود من زن زندگىم اونم چجوررررر
اصن نگما نگمم....




محتویات بیست دقیقه آهنگ سنتی:
ده دقیقه اهنگ خالی
پنج دقیقه صدای بلبل و قناری
چهاردقیقه سر تکون دادن
یه دقیقه هم هاهاهاها هی هی




دست دوستم یه گوشی آی فون دیدم حسودیم شد. اومدم خونه به مامانم گفتم من یه اپل می خوام!
مامانم یه لبخند مرموزی زد، شب که بابام اومد دیدم دستش یه پلاستیک سیبه!
مامانم گفت تو فکر کردی من و بابات انگلیسی بلد نیستیم؟




یکی از بدترین ضدحالا تو عید دیدنی اینه که فراموش کنن واست شیرینی و میوه بیارن. لامصب بد دردیه




اهایییی فلانی....
به ارواح جدم
نیستی در حدم...!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد