جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک و لطیفه jok & latife



دخترا هماننده رعدوبرق هستن ابتدا برق نگاهش تو را میگیرد سپس رعد صداشون از دنیا سیرت میکند
پسرا دست دست:))




اهل دانشگاهم. پیشه ام علافیست. خرده عقلی داشتم
 سر سوزن شعوری. که آنهم در اینجا برباد رفت...




٢٣سالمه، اسمم پارساست
واسه خودم مردی شدم، سیبیل دارم، صبح ها میرم نون میگیرم واسه خونه، باز شیرینی و آجیلا ازم قایم میکنن
:-|

  



مثلث برمودا در قرن ۲۱
اینترنت
لپ تاپ
تحت خواب




باز منو کاشتی رفتی
تنها گزاشتی رفتی
دروغ نگم به جز من
یکی دیگه داشتی
بعد قر میدن از اینور سالن تا تو زنونه
یجورایی رگ غیرت اندازه ایفل
البته من خودم عاشق اون قسمتش هم که میگه پشتتو کردی بر من...:))




شب به گلستان تنها منتظرت بودم...
منتظر بودی که چی بشه؟؟؟
شب!
اونم تنها :|
برو از خدا بترس:)




امسال یه وظیفه ی خطیر به من محوّل شده، اونم اینه که هر بچه ای که به بابام گفت عمو عیدی بده
 من حواس بقیه رو پرت کنم تا بابام یه پس گردنی بهش بزنه!
در این حد بی اعصابیم امسال!!




یکی از فانتزیام اینه که پولدار بشم برم شش دانگ این افق رو بخرم بزنم به اسم خودم
 بعد کسی خواست بره افق ورودیه بگیرم! ببینم باز همه دلشون میخواد برن افق!!!




شبکه تهران است دیگر تا یه شهادت میشه زرت زرت شاید برای شما اتفاق بیفتد پخش میکنه!




یه خارجیه میاد تهران و از حیف نون می پرسه :این جا کجا آمپول می زنند؟
حیف نون هم باسنش رو نشون می ده و می گه :این جا!




مورد پسر دىدم ابروى ماها رو برده اص
توخىابون دعوا مىکردن که داشت صورتشو چنگ مىزد
شما بگىد اىنم شد پسر؟؟؟؟؟؟




((توتارتوپتوبتکون پتورم باتوتابیارتو) یعنی چه؟
دستوردادن یه کرمونی جهت جمع آوری توت داخل پتو!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد