جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه sms asheghaneh



ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺴﺘﯽ،
ﺑﺮﺍﯼ "\\\ ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ "\\\ ﺷﻨﯿﺪﻥ ِ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﭼﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ!!
ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ...
ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻣﯿﺸﺪﻧﺪ...




سلامتی پسری که هر بار خوابه بد ببنیم از خواب بیدارش میکنم و اون به خوبی آرومم میکنه
 و بیدار میمونه تا من بخوابم.... دوست دارم عزیزم




چیزی بگویم از دلتنگی... میان آدم های دلتنگی که در این اتاق مجازی جمع شدند...
فقط می گویم منم مثل تو دلتنگم

  



دلبستگی ها "وامهای" کوتاه مدتی هستند، با بهره های سنگین!




خونریزی شدیدی داشت
دکتربه من گفت چادرت و درآر ببریمش اتاق عمل
گوشه چادرم وگرفت وگفت:
مارفتیم جون بدیم که شماچادرتون و درنیارید
چادرم تو مشتش بود که شهید شد..




بی توچه فرقی میکنه ساله چی باشه.. چه فرقی میکنه دلم مال کی باشه...
 این عکساپرنمیکنن جاتو برامن.. خاطره هات ببین چی کارمیکنه بامن.....




قوقولی قوقو صبح شده. بع و بع و بع ببعیه بیدار شده
 واق و واق و واق هاپوئه چشش وا شده. پنجره ها رو رو به حیاط باز کنید
 زندگی رو دوباره اغاز کنید. به همه بگید صبح بخیر....




بی تو ای روشنگر شب های من،،،،،
بوسه میزد ناله بر لب های من!!




عشق حاصل ذهن پریشان انسان در زمان تنهایی است




امروز نبودی...
اما خیلی چیزها بود...
من بودم...
باران بود...
چتر بود.........
بغض بود...
همراه همیشگی ام هم بود...
جای خالی ات را می گویم




مَردی که عَطر ِ تو را زده بود
در خیابان از کنارم گذشت....
و این یعنے :قتل ِ غیر ِ عمد.....




برایم تعریف کن،،،
هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد؟؟؟




بدترین احساس زمانی است که خودت هم می فهمی ازخدادورشده ای..


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد