جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک سال نو عید نوروز



شاخه ای از گل یاس میهمان سفره هفت سین امسال است تا که
یادی از یادگار رسول خدا را زنده کند.
سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.




اغا کی گفته عید ۵شنبه میاد
الان اومده خونه ماست داره با گودزیلامون بازی میکنه!!!!!




خدایا...
دراین واپسین روزهای سال به من ایمانی و توکلی عطا کن تا لطف و مصلحت تو را
در فراسوی درهای به ظاهر بسته دریابم..
چشم جانم را به نور خود بگشا!!
و مگذار که در تاریکی ندانستن فرو روم!!!
راهم را از بیراهه جدا گردان و با عشق خود احاطه ام کن...

  



عید سال پیش بابا به هرکسی که میومد خونمون می گفت که چقدر چاغ شدی!!
با این روش کلی در مصرف میوه و شیرینی و اجیل صرفه جویی کردیم...




حالا ما که هیچ!
اما امیدوارم عکس های شما توی سال جدید ۲ نفره باشه!
عیدت مبارک




سال در پایان است. نکند مهر تو با تقویم است. من ز تقویم دلت باخبرم
 همه ماهش مهر است. همه روزش احساس. زنده باشی ای دوست، شادیت افزون باد. نوروز مبارک




دقت کردین هرچی سنمون بالاترمیره عیدامون بی ذوق ترمیشه!




امیدواریم عید با بوسه هایش، بهار با گلهایش و سال نو
با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد.




عید دیدنی هاشروع شد ومیریم ک داشته باشیم سوالتی مثل :ترم چندی؟
معدلت چنده؟
زن نمیگیری؟
سربازی نرفتی؟ نمیخوایین بچه بیارین؟
ناقلاهمیشه سرت تو گوشیه ها خبریه؟




سلام ما حال نداریم پنج شنبه اس بفرستیم
یا نرسه یا برگرده یا ۱۵اردیبهشت برسه که اون وقت میخوام نرسه!!!!!
عیدتون از همین امروز مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری،
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری...




ﺩﻟﺖ ﺷﺎﺩ ﻭ ﻟﺒﺖ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻋﻤﺮﺟﺎﻭﯾﺪﺍﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺧﺪﺍﺭﺍ ﻣﯿﺪﻫﻢ ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﺮﻋﺸﻖ
ﻫﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺁﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺑﭙﺎﯾﺖ ﺛﺮﻭﺗﯽ ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺑﺮﯾﺰﺩ
ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺗﻨﺖ ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺮﺍﯾﺖ ﺳﺒﺰ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺳﺎﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﺳﺎﻟﺖ ﻋﯿﺪ ﺑﺎﺷﺪ
ﭼﺮﺍﻍ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺗﺎﺑﺎﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد