جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک های خنده دار jok khandedar



الان تو یه سایت دیدم فال امروز منو زده بود :گشادگی پدید میاد!!!
یعنی از این گشاد تر هم ممکنه عایا؟
از این گشاد تر جر میخورم خو!!!


جوک های خنده دار
jok khandedar



یکی از مزیت های مرد بودن اینه که تمام روز رو میتونین با دوستان برین کوه
و وقتی بر میگردین تو خونه برای خانومتون تعریف کنین که چه روز پرکاری رو گذروندین!!!!!
بعله یه همچین جونورایی هستن..


جوک های خنده دار
jok khandedar



به سلامتی اون پسری که نصفه شب وقتی زنگ زد به عشقش
و دید خطش اشغاله
هیچ ناراحت نشد و بغض نکرد
فقط زنگ زد به اون یکی عشقش!

  

جوک های خنده دار
jok khandedar



یکی از فانتزیام اینه که اصن وعضی نباشه


جوک های خنده دار
jok khandedar



ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺭﻭﺯﺍﯼ ﻋﯿﺪﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ
ﺍﯾﺮﺍﻥ...
ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻧﺸﻢ ﺍﯾﺮﺍﻧﻢ


جوک های خنده دار
jok khandedar



مامانم میگفت وقتی ۶ سالت بود با داداشت که ۱ سالش بود میذاشتمتون خونه تنها!
منم گفتم یادمه چقدر گریه میکردم :(گفت آره تو از همون اول هم مزخرف بودی


جوک های خنده دار
jok khandedar



وسیله ی شخصی چیست؟ واژه ایست کاملا بیخود چون وسایل من که به تنها کسی که تعلق نداره, منه.


جوک های خنده دار
jok khandedar



امروز داشتم ناهار میخوردم دوباره دیدم توش موئه!
خو مادر من بارها بهت گفتم
موها رو تو یه ظرف جدا سرو کن بیار سر سفره
هر کی دوس داشت واسه خودش برمیداره
قاطی نکن با غذا!!!


جوک های خنده دار
jok khandedar



ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﮕﯿری. ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺟﺮﺕ ﻣﯿﺪﻩ!
ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻗﺘﯽ
ﺍﺯ ﺁﺏ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺶ؟
ﺟﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺁﺏ؟
ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﻢ ﻗﺪ ﺗﻮﺋﻪ؟
ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺕ؟


جوک های خنده دار
jok khandedar



بگم از سوتی دوستم :یه بار سر کلاس یه بحثی شد یکی از بچه ها میخواست بگه
قوطی شامپو گفت شوطی قامپو... مارو میگی مردیم از خنده


جوک های خنده دار
jok khandedar



این فیسبوک مارو چی فرض کرده؟
هرچی در و داف عروسک هستش این بغلش نشون میده
میگه ممکنه بشناسیشون!
نوکرتم من اگه اینارو می‌شناختم
که فیسبوک نمیومدم آخه


جوک های خنده دار
jok khandedar



اعتراف میکنم بد ترین شکستی که خوردم زمانی بود که من تو دانشگاه عاشق یه دختر خوشگل که خیلی به خودش میرسید با زیر ابرو برداشتنش با ساپورت پوشیدنش که بعدا رفت زن گرفت و من فهمیدم پسر بود بی شرف.
منو میگی دیونه شده بودم از عشقش
خیلی سخته درکم کنین.


جوک های خنده دار
jok khandedar



رفتم سوار تاکسی شدم
دست تو جیبم کردم دیدم خالیه
گفتم چی کار کنم؟؟ یه جعبه کادو خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم
یارو جعبه رو باز کرد دید خالیه!!
منم گفتم :من پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم...
از دیروز تا الان با قفل فرمون دنبالمه


جوک های خنده دار
jok khandedar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد