جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار sms khande dar



یکی از فانتزیام اینه که زنگ بزنم به خودم، بعد بگم الو؟
بعد خودم بگم :قربون الو گفتنت برم من. بعدم خودم خجالت بکشم قطع کنم
 تلفنو چن دفه هم امتحان کردم ولی لامصب همش اشغال بود! نگرانم! نمیدونم دارم با کی حرف میزنم
:(


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



ها چیه مینگرین خو عقده ای شدم از بس همه چی +۱۸ هس خو یکبارم ک شده باس خودمو ادم حساب کنم :دی


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



من آخر نفهمیدم چرا همیشه سوپر من شرتشو رو شلوارش می پوشه

  

اس ام اس خنده دار
sms khande dar



ی عده از استادها هم هستند که خیلی دوس دارن هفته بعد از عید میان ترم بگیرن
 اینا همونایین که عمشون رو دوس ندان


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



به یکی میگن فعل نشستن رو صرف کن میگه:
نشستم نشستی نشست نشستیم نشستند
دیگه جا نبود اونا بشینند


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



من تاز گی به این تنیجه رسیدم که اگه این ابزار فروشا به جای لولای در لولای یخچال بفروشن.....
فروششون حداقل۵برابر افزایش پیدا میکنه
جون خودم اگه دروغ بگم....


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



وقتی میبینی با ی پسر خیلی بت خوش میگذره.........
 باید عقلت برسه با چندتا پسر خیلی بیشتر خوش میگذره............


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



دیدیدتواین فیلماطرف باصدای پرنده هاوعطرگل های بهاری از خواب بیدار میشه
 شبادرآرامش باصدای جیرجیرک ها میره بخوابه. ایناهمش افسانه اس
 ماتوخوابگاه باصدای جیغ وبوی دسته سوخته وهرنوع بوی گنددیگه ای که فکرکنید
 به خواب میریم و صبح هاباهمین وضعیت بیدار.


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



داداشم تو شورای مدرسه کاندید شده. بعد شعار تبلیغاتیش اینه :"مدرسه را مختلط میکنم"راضیم ازش. به خودم رفته


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



خدایا برو تو کنترل پنل زندگی من، قسمت لایف ستینگ!
گزینه شانس رو اکتیو کن...
اگه نمیکنی هم کلا” شات داون کن راحت شیم :|


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون...!!
چون فقط یه قلب داره...!!
بزن دندوناشو بشکن که ۳۲ تا داره لامصبو...!!


اس ام اس خنده دار
sms khande dar



اگه تونستی آرنج خودت رو لیس بزنی پایین رو نگاه کن
تو که نتونستی چرا پایین رو نگاه میکنی


اس ام اس خنده دار
sms khande dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد