جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس خنده دار جملات خنده دار



باز منو کاشتی رفتی چیست؟ اعتراض نهال به باغبان وظیفه نشناس




اگه میخواین قطع نخاع بشین صبح که از خواب بیدار شدین رو اهنگ تند بندری برقصیییییین خخخخخخخ
همین کارا رو کردم که الان رو ویلچر دارم براتون جملک میذارم:))))




ممد کاکو بیا ای کاغذو آتیش بزن از زیر پام رد کن...
!
!
!
یه شیرازی در روز چهارشنبه سوری

  



داشتیم کله پاچه میخوردیم، گفتم من زبون میخوام
 یکی با حالت متفکرانه گفت همه همون چیزیو میخوان که ندارن، منم گفتم میگما همش میگی من مغز میخوام!!!
 دیگه قیافشو خوتون تصورکنین من برم به کارام برسم




من اگه اسلام دستمو از پشت نبسته بودا یه چک نرو ماده میزدم به مجید خراطها
که فقط مسئولیته گفتن ااااااامیییییییییییید جهانو به عهده بگیره والا بخدا یه آهنگایی میخونه
شکست خودت که یادت میاد هیچ یاد شکستای صد نسل این ور اون ورمونم میوفتیم




یارو کتاب نوشته, چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم, بعد خودش تو ۶۷
سالگی مرده!!!




اگر دیدید گربه ای در مرگ موش عزاداری می کند....... ...... ......
جدی نگیرید....




اینایی که دائم خودشونو میگیرن، رعایت کنین بابا توالت عمومیم حداکثر هفته‌ای یه بار می‌گیره!




باخانواده محترم رفته بودیم مهمونی جو مجلس بدجور ناجور ساکت بود ک گودزیلامون یه گوز خفن زد!
حالا برگشته ب من ک تازه وارد اتاق شدم میگه آجی بازم! مهمونا :- (من، یه جورایی پودر شدم




داداش مارواومدبگه مال بدبیخ ریش صاحبش گفت:
مال بدبیش ریخ...
اصن یه وضی




اینقد ازینایی که میگن " شما هر وقت امر بفرمابین، ما پا در رکاب شماییم" بدم میاد که نگو!
اینا رسما مارو اسب فرض کردن که میخوان پاشونو بکنن تو رکابمون!




داداشم وقتی امتحان داده و میاد خونه:
پشت ایفون :مامی میشم ۱۹
وسط راه پله :مااااامی ۱۷نمره خوبیه
وقتی کتاب باز میکنه :إإإإإإ.. بلد بودماااا ولی میشم۱۴
وقتی کارنامه میاد :۱۰!!!!!





من حوصله ندارم برم سهم سبدکالامونو بگیرم
 ولی از سهمه۳تا جملکم تو جملک عمرا بگذرم




مامانم میگه اول باید اتاق تورو تمیز کنم برا عید میگم چرا؟
میگه عاخه منبع زباله خونه اتاق توئه اگه اون تمیزشه بقیه اتاقا هم خودبه خود تمیز میشن!!!
الان از کمردرد خشک شدم دارم به سختی تایپ می کنم!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد