جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و عاشقانه sms ziba



من بی تو نابودم! ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده،،،




بغض با دلیل، چاره داره
بغض بی دلیله که بیچاره ای...!




بسلامتی پسری که کل زندگیشو به مخاطب خاصش عشق ورزیدو گفت دوستت دارم باور نکرد
 ولی یک دفعه تو عصبانیت گفت دوستت ندارم باورکردو رفت واسه همیشه

  



از اون روزی که رفتی.. شکسته دل تنگم
از این عشق و تمنا.. به خدا دیگه خستم




هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی... پر کلاغ رو سفید کنی...
 آتش رو بوس کنی... توی آب یه نفس عمیق بکشی... اون موقعس که من میتونم فراموشت کنم




خورشید را میگذارم توی جیبم
تا فردا بزنم به موهایت
فردا به تو میگویم چقدر دوستت دارم!
فردا تو میفهمی، فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت.
آخ... فردا!
راستی چرا فردا نمی شود؟
این شب چقدر طول کشیده...
یکی نیست بگوید خورشید کدام گوری رفته؟




این دنیا عجیبه! تا مریض نشی گل واست نمیارن، تا گریه نکنی نوازشت نمی کنن
 تا فریاد نکشی به طرفت برنمی گردن و تا نمیری نمی بخشنت.




دیالوگی ماندگار از زنده یاد عسل بدیعی.......
توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه




فقط رفت...
بدون کلامی که بوی اشک دهد...
فقط رفت...
بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد...
فقط رفت...
فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت
راحت شدم...




او با من تمام کرد... و من با خودم!




عزیزکم... حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سرکنی...
بر سر دو راهی ک رسیدی بپیچ به چپ...
ب جهنم ختم میشود!!!




من و تنها گذاشت و رفت از اینجا
حالا دلم شده تنهای تنها
صداش کردم من و تنها نذاره
نمیتونه دلم طاقت بیاره
نگاهم کرد، مرگمو احساس کردم
فقط یه جمله گفت :دوسم نداره




... کاش امشب که دلتنگ و تنها با تمام عقربه های ساعت به یادت بودم به یادم بودی...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد