جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی غمگین sms jodayi



وقتی برگشت خودش بم قول داد دیگه اذیت نمیکنه..
خودش بم گفت دیگه ناراحتیا تموم شد، گفت جبران میشه.. اما سر قولاش نموند..
 همچیز یادش رفت.. اون مث من نبود.. نابودم کرد دیگه.. دیگه تموم شد، لعنتی..:' (
دمش گرم...




برای خودم مینویسم
برای دلتنگی هام
برای دغدغه های خودم
برای دلی که دلتنگم نیست
برای دستی که نوازشگر دست هایم نیست
برای خودم مینویسم
بمیرم برای خودم که انقدر تنهاست!!!




میرم یه جایی که رنگمم نبینی میرم خودت گفتی که از تو ارامش نمیگیرم

  



تنهایم...
اما دلتنگ آغوشی نیستم...
خسته ام...
ولی به تکیه گاه نمی اندیشم...
چشم هایم تر هستند و قرمز...
ولی رازی ندارم...
چون مدتهاست دیگر کسی را “خیلی” دوست ندارم...
فقط خیلی ها را دوست دارم...




ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﭘﯿﺸﯽ
ﻭﻟﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﻡ ﺟﺎﯾﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﻢ ﻣﯿﺸﯽ
ﺗﻮ ﻣﯿﮕﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺣﺘﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻢ
ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺁﺏ ﻭ ﺗﺎﺏ ﻭ ﺯﺍﺭ ﻫﻨﻮﺯ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺖ ﻣﯿﮕﻢ
ﺩﻟﻢ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺳﺮﺩﯼ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻧﺸﮑﺴﺘﻪ
ﯾﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮ ﺩﻭﻣﻮﻥ ﺑﺴﻪ




نشد باورم اینکه رفتی برای همیشه
ندونستم عشقم به تو آخرش این میشه




اگرمانده بودی تو رو به عرش خدا میرسوندم




من هنوز
گاهی
یواشکی خواب تو را میبینم
یواشکی نگاهت میکنم, صدایت میکنم
بین خودمان باشد
اما من هنوز تو را
یواشکی دوست دارم...




نه میتونم از این احساس رها شم تا تو تنها شی
نه او اندازه دل دارم ببینم با کسی باشی....




ازیه جایی به بعد دیگه نه دست و پا میزنی...
نه دل دل میکنی...
نه دادو بیداد میکنی...
نه گریه میکنی...
نه مشتتو میکوبی به دیوار...
نه سرتو میزنی به دیوار...
نه...
ازیه جایی به بعد
فقط سکوت میکنی
سکووووت!




بزار تو حال خودم باشم، نمیشه زورکی تو دل تو باشم




جلوتر نیا...
خاکستری میشوی...
اینجا دلی را سوزانده اند....




شاید فاصله تو با من به اندازه آرزوهایت دور و دراز باشد
اما فاصله من با تو...
به اندازه انکار ساده احساساتم کوتاه است...


نظرات 1 + ارسال نظر
الی پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد