جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید اس ام اس عید نوروز



تو این سالی که گذشت :بعضی ها رو نباید تحویل میگرفتم ولی گرفتم
به بعضی ها نباید رو میدادم که دادم بابعضی ها نباید حرف میزدم که زدم این از سخاوت منه نه از حماقت...!!!
امیدوارم تو سال جدید کمتر ازاین سخاوتمندی ها بکنم..!




تو سال مار تا شد از این و اون نیش خوردیم
خواهشا تو سال اسب لگد نندازین دیگ




سلام سلام سلام
سلام بر عید، سلام بر بهار
سلام بر شکلات و آجیل و.....
سلام بر تو که به پیشواز عید می روی..........
ودر اخر برای دیدن وبلاگم به وبلاگ { حس خوب قلعه تل} سر بزنید
نظر یادت نره

  



نمیدونم شما هم مثل منین یا تنها من بوی عید رو حس نمیکنم؟؟؟




ﻛﺎﺭﺑﺮﺍﻱ ﻋﺰﻳﺰ ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﺯﻳﺎﺩ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺏ ﺗﻌﻄﻴﻼﺕ ﻋﻴﺪ ﻋﺎﺩﺕ ﻧﺪﻳﻦ
 ﺍﻳﻨﻢ ﻣﺜﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻌﻄﻴﻠﻲ ﻫﺎﺳﺖ ﺩﻳﮕﻪ. ﺗﺎ ﭼﺸﻢ ﺏ ﻫﻢ ﺑﺰﻧﻲ ﻣﻴﺎﺩ ﻣﻴﮕﺬﺭﻩ
 ﺑﻌﺪﺵ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﻜﺎﻩ. ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﻭ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﻱ ﺗﺮﻡ.. ﺿﺪ ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻴﻦ:))




همه در فکر نوروزندو من در ماتم یار/محرم صد شرف داردبه این عیدی که من دارم




بهار فصل دو باره روءیدنها، دوباره جوشیدنو خورشیدنها
 قلم سبز بر سفیدی برف کشیدنها مبارک.




سالی که با جمعه شروع بشه باید اسمش و بذارن
سال خواب و استراحت مضاعف




امسال نوبهار شروعش به ماتم است
زیرا که قلب عالم امکان پر از غم است
باید که پاس حرمت زهرا نگاه داشت
سالی که فاطمیه و نوروز توأم است




ین خبررو تا ۱۰ روز دیگه نخون
نرو پایین
هی عمو!!!
بیخیال شو
یادت باشه اولین کسی که سال نو رو بهت تبریک گفت من بودم




سیزده بدرتون بدر. دشمناتون دربه در. رفقاتون گل به سر
 خوشیهاتون صدبرابر. عید مبارک.




به سلامتی نوروز
که جیب کوچیک ترا رو از عیدی بزرگترا پر میکنه
و اما بعد
توسط پدر و مادر گرامی برای بازکردن حساب بانکی که اصلا وجود نداره
مجددا خالی میکنه...




یا سیدة نساء العالمین!!
سال جدیدم با نام تو آغاز می شود.
دنیایم را متبرک به لطف و آخرتم را منور به شفاعتت کن!




شما هم دوران مدرسه از اون همکلاسیایی داشتین که وقتی همه تصمیم خودجوش
برای نیومدن به مدرسه از۲هفته مونده به عید میگرفتن اینا سازمخالف میزدن و میگفتن تا۲۸ اسفند میایم؟
:| ما که همه باهم میریختیم رو سرشون میزدیم ناقصشون میکردیم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد