جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک عید عید نوروز



بهاراولوب گللرآچوب گل بیز گلمیه سن من گلجیم سیز




انقدر حال می کنم این هفته مونده به عید رو معلما التماس می کنن نیایم مدرسه!!




باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
 از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.

  



((((بووووووم))))
*
*
*
*
*
*
سال نو نیست ها!
*
*
*
*
نارنجک تو آتیش ترکید! امیدوارم غصه هات توی آتیش چهارشنبه سوری بترکه..




سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد
آوای خوش هزار تقدیم تو باد
گویند که لحظه ایست روییدن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد
***نورووز پیرووز***




چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه
سال رو، ماه رو روزها رو، هوا رو، طبیعت رو.....
ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، ........................
اگه گفتی چیه؟..................
دوستیمون، دوستیمون؛ دوستیمون. دوستیمون




سلامتی اونایی که تو غربت هستن و کار میکنن تا خانوادشونو شب عیدی شاد کنن




به بهانه سال نو هر آچه داریم را کهنه نکنیم.




اینایی که میگن ما امسال آجیل نمیخریم؛
 همونایی هستن که وقتی بچه بودیم قرار میذاشتیم فردای سیزده بدر نریم مدرسه
 صبح سآعت ۷ میرفتن مدرسه!!




دخملایی که دم عیده میگن :«ای وای من چی بگیرم امسال؟؟؟
رنگ امسال چیه؟ شلوارم چی؟؟؟ کلیپس چه زاویه ای بگیرم؟
ای وای یادم باشه واسه سیزده بدرم یه دست لباس بخرم اونای دیگه کثیف نشه!!!
میخواستم بهشون بگم واقعا...
که چرا انقد بامن شباهت دارین آخه؟؟؟؟؟؟




ﻧﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘﯽ،
ﻧﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﯼ،
ﻭ ﻧﻪ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﺎ ﻫﻴﭻ ﻣﻬﺮی،
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺬﺍﻗﻤﺎﻥ ﺧﻮﺵ
ﻧﻤﻲ ﺁﻳﺪ!
ﭼﻮﻥ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺳﻔﻨﺪﻱ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺪﻱ
ﻫﺎﻯ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻪ تکانی دود می کند


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد