جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

فک و فامیله داریم فک و فامیل ما داریم



یه پیرمرد فامیلمون رفته دکتر
بهش آمپول دادن با این پبنه بسته بندی شده ها
اومده میگه :پسرم اینارو باید تو آب حل کنم بخورم...
فکر کرده او. آر. اس دادن بهش
اصن یه وضعی




داداشم گودزیلای ۷۷ه، داره سرچ میکنه قیمت برداشتن خاله مشکی و پررنگ روی گونه وگوشه ی دماغ چنده
بنظرتون گوگل چی جوابشو میده، بیچاره عمه م




یه قرص هست برا ریزش مو (آنا کبس)
امروز داشتم موهامو جمع میکردم مامانم اومد گفت چرا اینقد موهات میریزن
گفتم نمیدونم
مامانم خیلی جدی برداشت گفت کبس لاک بخور
من :|
نانو کبس :|
کبس لاک :|
گفت اگه کسی بفهمه شیرمو حلالت نمیکنم :|

  



عاقا شبکه آموزش داشت درمورد روز درخت کاری برنامه نشون میداد مجری گفت
 یکی از بزرگان فرمودند هرکس ۳چیز داشته باشد دچار قحطی نمیشود :بز، شتر، درخت
مامانم برگشته میگه چی :خوبه مام نمیشیم تو (گودزیلامون) بزی، توم (من) شتری، باباتونم درخته :|||||




از خاله شادونه و عمو پورنگ خوشم نمی یومد تا اینکه این گودزیلامون به دنیا اومد
 خدا بهشون طول عمر بده صبح با خاله صبحونه میخوریم عصر هم با عمو پورنگ شبم باباش هست




آقا ما یک فروند برادر داریم که با بالش کشتی میگیره شکست میخوره
 تازه بعضی وقتا مصدومم میشه... تازه بعد شکست خوردنشم باید یه دوره ریکاوری براش بزاری!
در این حد حرفه ایه!!!




گودزیلاون میشینه کنارم به جملک خوندن!
هرکدوم هم که میخونه میگه من که نفهمیم.
اصن یه وضی...
از هر کدوم هم خوشش میاد به جای اینکه بگه لایک کن میگه از طرف من کامنتش کن!
فک و فامیله ما داریم.




یه کبوتر دم درمون افتاده بود رفتیم ببینیمش، من گفتم مرده؟
داداشم میگه :نه بابا کجا مرده؟ خودشو به مرگ موش زده!!
من..!
داداشم...!
موش مردگی....!
فک وفامیلمون داغونن به مولا




عموم تازه فوت شده.. دیروز مامانم اصرار داشت به من که رنگت پریده.. چته؟
منم به شوخی میگم :میخوام بمیرم
بابام میگه :بذار فعلا ما درگیر یه فاتحه ی دیگه ایم تو بعدا بمیر
من :|
مادرم :|
پدرم :-D




داشتم یک جک برای مامانم میخوندم تمام شد یک نگاه به مامانم کردم با افسوس گفت :
بچه های مردم مهندس میشن بچه ی ما میشه دلقک یعنی تا ۲ ماه دهنم بخیه خورد




یه گودزیلا ۴ ساله داریم داشتیم در چشم باد میدیم باباش به تقلید از فیلم میگفت
 میخوام برم تو آفتافه یهو گودزیلامون گفت تو عروسکی که قراره برا من بخری بخر بعد با کله برو تو افتابه




امروز به رفیقم گفتم اون جملکَ رو خوندی؟
اونم نه گذاشت نه برداشت گفت نه!!
خب لامصب بذار بگم کدوم بعد بگو نه!
خدایی رفیقه ما داریم؟؟




آبجیم گوشیش و برداشته متن اس ام اس و نوشته
بعد send و زده و گوشی و گرفته دم گوشش!!!
من دو دقیقه زل زدم بهش
اونم منتظر که زنگ بخوره!!!
آبجیییه حواس پرت من دارم عایا؟!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ مردم از خنده دستتون درد نچونه مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد