جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز khande dar



کل فک و فامیل دورهم جمع بودیم یهو یکی از زن وشوهرای فامیل باهم بحث شون شد
 یهو زنه برگشت به شوهرش گفت :چرا شب عیدی دروغ میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا این شادیا رو از ما نگیر


اس ام اس طنز
khande dar



خانمان سوز ترین شکست عشقی که خوردم وقتی بود که
فهمیدم ابجیم پلاک دندونشو با " مسواک ِ نازنین ِ من " میشسته!
صورتش هنوز بعد اون حادثه زخمیه!
دکترا جوابش کردن کلاً!


اس ام اس طنز
khande dar



من همیشه به اقامون افتخار میکنم اخه خیلی درک و تجربه بالایی داره
 راجب هرچی حرف میزنیم از تجربیاتش میگه راجب هرچی ها!!! اصن یه وضیییییی ک نگو

  

اس ام اس طنز
khande dar



امروز گودزیلامون میخاس بگه معلمشون رفته ثبت احوال
 با اعتماد به نفس کامل گف معلممون رفته احوال پرسی!!!!
هیچی دیگه قیافه ی من و مامانمو خودتون تصور کنید... اینم گودزیلاس ما داریم؟؟؟
اصن ثبت احوال وضعی


اس ام اس طنز
khande dar



دوست مامانم شوهرش رفته مسافرت بعد سه چهار ساعت براش اس اومد من رشیدم
خیلی جدی برگشته میگه رشید کیه؟
 حالا نگو شوهرش بوده خواسته بگه من رسیدم داغونن ملت به قرآن... ولله قسم


اس ام اس طنز
khande dar



ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده
بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم، وگرنه مجبور بودم بفروشمت!
خب پدر من پشم از من باارزش تره در اون لحظه!!!


اس ام اس طنز
khande dar



عاغا امروز روزه تولدمه بابام اینجا نیس رفته مسافرت
 بهش اس دادم امروز من به دنیا اومدما :-pبعد چند دقیقه بهم اس داده حیفه دنیا که تو اومدی توش :-D
من: :-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابام :-dddddddddddddddddddddddddd


اس ام اس طنز
khande dar



اون زمانی که باباها متوجه بشن شلوار جین ۲۰ تومن نیست اون روز
روز پیوند عاطفه هاست...



اس ام اس طنز
khande dar



به مامانم میگم اگه بگم گشنمه چی میگی؟؟
مامانم :حوصله کامنت گذاشتن ندارم لایک میکنم:)



اس ام اس طنز
khande dar



زن عموم بارداره. دیروز مامان بزرگم بهش میگفت
 یه موقع سبزه برا عید نکاریا میگن اگه زن حامله سبزه بکاره بچه اش تو شکمش میگنده
 فک و فامیله ما داریم عااایا؟ برای اقامت در افق ویزا هم لازمه؟؟


اس ام اس طنز
khande dar



رفتم واسه روزمادرمبدل دیجیتال خریدم واسه مادرم, مادرمم هرکی رومیبینه میخوادپزبده میگه
 پسرم برام ججیتال خریده, فک فامیل داریم ما,!؟


اس ام اس طنز
khande dar



پسر داییم ۶ سالشه داره با اخم کارتون می بیینه میگم چیه؟ چرا اینقدر اخم کردی؟
میگه از بس سانسور کردن، نفهمیدم چی شد اصلا!!!


اس ام اس طنز
khande dar



امروز صبح برادرم خیلی دیرش شده بود رفت تو اتاق شلوارشو پوشید و یهو داد زد :
کی این شلوار منو کوتاه کرده؟؟؟!!!؟؟؟؟
قیافه ش شده بود شبیه بابالنگ دارز که یهو مامانم گفت :شلوار باباتو پوشیدی!!!!!
ی همچین داداشی داریم ما


اس ام اس طنز
khande dar

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ق.ظ

پشاخ=پ:پخش_ش:شدم_ا:از_خ:خنده شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد