جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

کاریکلماتور های جدید کاریکلماتور طنز



میگویند تنهایی پوست آدم را کلفت میکند
میگویند درد آدم را پیر میکند
میگویند عشق دل آدم را نازک میکند
حالا من
یک کرگدن پیر دل نازکم...




مردم می گویند حالت را می گیرم، نمی گویند دیروز یا فردایت را می گیرم...
چون اگر حال را بگیرند فردا را هم گرفته اند و دیروز را بی فایده کرده اند!




هیچگاه فکر نمیکردم فاصله ی بینمان آنقدر زیاد شود که
 تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بی خیال زندگی شوم!

  



وقتی خدای آسمون بنده هاشو می آفرید، رو پیشونی هر کسی قصه سرنوشتی چید،
رو پیشونیها مینوشت قصه خوب سرنوشت
وقتی که نوبتم رسید، مرغک بخت من پرید، قلم نوک طلا شکست
وقتی خدا اینجوری دید، رو پیشونی من نوشت : قصه تلخ سرنوشت...




بعضی ها برای اینکه دستشان
به دهانشان برسد
گرندشان را خم کرده اند....




بیچاره اسفند هیچوقت جزء زمستان حساب نشد.




حواسم هست، حواست نیست!




روز مهندس آریایی ها ٥ روز دیگست.
اسمش هم روز "مهندسمذگان" است.




من با کناریات کنار نمیام، ازکنارت می رم.




دل بستن به کلاغ سیاهی که دل دارد بهتراز
 دل بستن به طاووسی است که فقط زیبایی دارد...




در کدام خاک سفر کردن رسیدن است نه پایان... خندیدن معنای خوشبختیست نه از سر اجبار...
زنده بودن اختیار است نه خواست خدا... خسته ام دیگر!!!!!!!!!




دلم را تهدید کردم که دیگر هوایت را نکند
وگرنه دوباره میدهم بسوزانیش!!!




سه بار پشت سرهم بگین:
- ریال به لیره، لیره به ریال
- شب شد، صبح شد
- افسر ارشد ارتش اتریش
- سه سیخ سوشی، سیخی شیش هزار
- شیش سیخ جیگر، سیخی شیش هزار
- چه ژست زشتی
- این سه سه شب، آن سه سه شب، هر سه سه شب، سه شنبه
- چیپس چسب سس.


نظرات 2 + ارسال نظر
سنبل جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

ممنونم خیلی عال بود قوربون دستتون

مبینا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

ممنون.حیف که کم بود:-)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد