جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

کاریکلماتور زیبا کاریکلماتور جدید



دنیای عجیبی است
این روز ها لبخند را هم باید زد...




. ' ۱۲ '.
'۳__/ ۹ '
'. ۶. '
با هر تیک به یادت میافتم،
و با هر تاک دلتنگت میشوم.
تیک، تاک-تیک، تاک-تیک، تاک




تا حرف عشق میشه من میرم....
من سخت از این حرفا دورم...
منم یه روز عاشقی کردم...
ازو وختی عاشق شدم اینجورم...
دارو ندارم پای عشقم رفت...
چیزی نموند جز درد نامحدود...
این جای خالی ک تو سینم هست...
قبلا یه هروزی جای قلبم بود...

  



اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ایست
 که در نبو دشان درست می کنند.!!!




من آن سنگم که دیوانه ای به چاه انداخت.




ب بعضیام باید گفت اگه میای پیش ما همش سایلنتی...
 فکر نکن پاکی مثل وایتکسی! آمارتو داریم ه
والا




گر نیمه شبى مست در آغوش من افتد
چندان به لبش بوسه زنم کز سخن افتد


همیشه می‌گفت تو نیمه گم شده من هستی
 وقتی ترکم کرد فهمیدم که از شوق پیدا کردن نیمه گم شده‌اش خودش را گم کرد!




به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم درحق نامردان




یه چند وقتی بود کباب نزده بودم. خلاصه رفتم رستوران به گارسون گفتم یه کباب بیار
 منم رفتم تو ماشینو از قفل فرمون گرفته تا چماق و کارد و همینا و افتادم به جون کباب
 اینقدر کباب رو زدم که دلم خنک شد و فهمید که کباب رو زده. خلاصه منم با یه دل سیر اومدم بیرون.




بگذار همه باور کنند خوبیم
تا انقدر این سوال مسخره "خوبی" را تکرار نکنند...




قانون بقایِ خارش:
خارش از بین نمیرود فقط از نقطه ایی به نقطه دیگر منتقل میشود!!!



دوتاگودزیلا داشتن دعوامیکردن یکیشون گفت الان میرم به بابام میگم
 اون یکی گفت بروبابا بگوبیادمگه جومونگه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد