جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس کاریکلماتور اس ام اس های کاریکلماتور



عر، عر، عر، به من میگن خر یه عمره که خر هستم همیشه باربر هستم
خرکه میگن من هستم گوشی موبایل به دستم در حال خواندن هست




باز هم ابتکار به خرج داده ام...
درمیان جمع غمگینانه خندیدم




کی گفته بود کنارمه...
کی بود فک کردم که آدمه...
کی بود دوسش داشتم یه عالمه...
کی گند زدش...
به هم زدش...
من یادمه...

  



نباید بمیریم... چون...
بی مادر می شوند رویاهایمان...




آقای مریض احوال بهتر شدی؟
 می خواستم بگم آبروی یه دختر خوب ونجیبم به پدروبرادراشه
 میدونی یه دختر چه زجری میکشه اگه پدریابرادرش نااهل باشه!!
پس آقایون محترم مسؤلیت شماهم سنگینه مراقب خودتون باشید...




خوشبختی یعنی هر روز صبح یکی بهت بگه مواظب خودت باش




دیگر از تنهایی خسته شده ام...
به کلاغ ها زیر میزی میدهم، تا قصه ام را تمام کنند!!!




برام جایه سواله؛ اگه تو دورو زمانه، شعرای بزرگ چند قرن پیش)
 حافظ، سعدی، شمس تبریزی....
(بودیم وتو هم چین سایتایی عضو. بودند چه متن هایی میذاشتند.




درد چیز بدی نیست، ما کشیدیم...
 معتادمان شد




افزایش قربانیانی که روزانه قربان این و آن می روند نگران کننده است!!!




بیاییم قبل از این که عبرت دیگران شویم از دیگران عبرت بگیریم.




سعید به دوستش محسن :برادرت که به خارج رفته، از چه راهی امرار معاش می کند؟
محسن :از راه نویسندگی.
سعید :چه می نویسد؟
محسن :هر ماه به پدرم نامه می نویسد تا برایش پول بفرستد.




اونی که ادعامیکرد...
به من وفانکرد....


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد