جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یکی از فانتزیام اینه که sms fantezi



دیروز با مامانم دعوام شد...
ولی در حدی نبود که بشه البوم داد بیرون!
فعلا سه تا تک اهنگ اماده کردم تا بعد:))))))))




یکی از فانتزیام اینکه مهریمو دوتا کلیه شوهرم بزنم تا وقتی دست از پا خطا کرد مهریمو بزارم اجرا :-)
چیه چرا اونجوری نگاه میکنی، خوب فانتزیم دیگهB-)




یکی از فافتزیام اینه ک برم استخر کلاه نذارم بعد موهام تو اب پخش بشه
آی چ حالی میده

  



یکی فانتزی های فرهنگیم اینه که دوست دارم یه فیلم بسازم
که توش کاپیتان با صدایى آروم و به غایت مودبانه به ملواناش میگه لطفا لنگرها رو بکشید




بضیا اینقد قشنگ دروغ میگن ک ادم حیفش میاد باور نکنه!!:دی




یکی از فانتزیام اینه یکی به مخاطب خاصم تیکه بندازه بعد من مث فردین
سر برسم بگیرم یارو رو به قصد کشت بزنم بعد مخاطب خاصم بگه
ایول و اصرار کنه که بیا تو افق محو شیم من ممانعت کنم.




به سلامتی اون دختری که ۱۰۰ تا پسر قشنگ تر از دوست پسرش بهش پا میدن...
ولی او فقط با ۷۰_۸۰ تاشون دوست میشه نه همشون!!




یکی از فانتزیام اینکه:
این دختر خانوماییکه خودشونو آرایش غلیظ میکنن و راه میوفتن تو خیابون
چرا وقتی نیگاشون میکنیم کلی شکلک و ادا از خودشون در میارن که چرا منو نیگا کرد..
اینا آرایش میکنن که کسی نیگاشون نکنه؟؟؟؟




آخی... یکی از فانتزیای مامانم اینه که بیاد تو اتاقمو ببینه مرتبه.




فانتزی های ذهن من
وقتی تنهایی دوستاتو از ایترنت دانلود کنی
روزا که پشه ها خوابن بری بالا سرشون وز وز کنی
موهاتو کوتاه کنی قهر کنه درنیاد
از حوادث فرار کنی گم شی
برق بره با بزرگترش بیاد روت
اشتهات کور شه ببری مدرسه نابینایان




یکی از فانتزیام تو نزدیکی های عید و چهار شنبه سوززززی اینه ک
دور سنگ چسب برق بچیچونم بدم ب دوستام بگم نار نجکه و پول ازشون نگیرم بگم رفاقتی کار میکنم
 و خراب رفیقامم بعد شب چهار شنبه سوزی تو افق محو بشم




یکی از فانتزیام اینه ک همکلاسیم ک براکارای پایان نامم کمکم کرده بیاد بم پیشنهاد ازدواج بده
 بدش منم بش بگم اخه بداز این همه زحمتی ک برام کشیدی مگه میتونم نه بهتون بگم!!! بهههله


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد