جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس ها اس ام اس پشت وانتی



ای آسمان کبود واسه همه بود واسه ما نبود




چرا غم میخوری از بهر مردن مگر انها که غم خوردن نمردن




از پول بگذری از پل میگذری...

  



کاملا واقعی
دیگه از نوشته های پشت کامیون گذشته........
دیروز یکی از این جو گیرا رو تو خیابون دیدم بنر پشت کامیونش زده بود
به همین برکت قسم




پشت یه پراید نوشته بود:
هیچی نگو فقط برو...




پشت یه وانت نوشته بود
عاقبته فرار از مدرسه




هر جمعه به امید امام زمان هستم ۰۰۰
کاش می شد هر روز جمعه باشد...




پشت یک کامیون نوشته بود
دوبار بهت گفتم عزیزم
فکر کردی خبریه؟؟؟؟؟؟




مامان منم از اینا میخوام!!!




پشت ماشین داداش ما هم نوشته شده بود:
پیاوکه
کردا میفهمن چی نوشته شده بود....!!!
بزرگ مرد.




امروز پشت یه پیکان دیدم نوشته بود :همه راضی از کشف رازی!
اصن یه اوضاعیه ها




ثانیه هانبودنت را به رخ می کشند...




پشت یه کامیون نوشته بود
حادثه شرم کن من بیمه عباسم




پشت یه وانت نوشته بود:
چشم نزن قسطی خریدمش




قیافه نگیر....!!!!!! سبقت بگیر..!!!!! ‌‌




به نامردی نامردا
قسم، که نامردی کنم در حق نامردا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد